Juhuuu!!! Jeg har fått ny header!!


 

Og det er ikke MIN fortjeneste akkurat… 
Jeg kan jo nada om sånne tekniske greier.. I tillegg har jeg hatt store beslutningsproblemer, for folk har tilbudt seg før å hjelpe med å lage, og til og med LEGGE INN for meg..Men jeg har jo ikke klart å velge HVA jeg skulle ha med i en header en gang. 


Men kristin.blogg.no visste råd..Hun har rett og slett vært på tyvjakt, og fanget meg….eller det hun tenkte var typisk meg..Og det stemte så flott, så jeg slapp å ta en eneste avgjørelse selv!! Og hun la den også inn for meg, så jeg er en lykkelig Frodith i dag!


Tusen takk Kristin!! <3<3
Du aner ikke hvor glad jeg egentlig ble!! Men du skal nok få høre det både titt og ofte framover 😉

 

#header #teknisk #kristinbloggno #hjelp 
 

54 kommentarer

Siste innlegg