Når man krymper litt innimellom…

Når man er liten, så er det godt at noen er store og passer på..
Og holder hånden din når man vil kaste opp..
Når man er liten så ønsker man for det meste likevel å bli større, så man kan passe på seg selv…

 

Så plutselig har man liksom vokst litt da…
Blitt i den størrelsen man var ment å skulle ha..

 

Men så…

Plutselig, noen ganger, så blir de som var store, ganske så små også i perioder…
Og det er veldig vanskelig for Frodithen faktisk…
Da blir jeg  enda mindre enn jeg noengang har vært…
Fordi jeg ikke vil være den største …

Men noen ganger er man veldig heldig…
Og så blir alle i de størrelsene de skal være igjen etter en stund… 🙂 

 

 

#livet #hverdager #tanker #følelser #voksen 

 

11 kommentarer
    1. Ja, det er sånt man tenker på mange ganger det vennen. Dagene er ikke greie mot oss bestandig. Jeg føler jeg ganske liten selv om dagen, men det går en dag av gangen. Klem fra meg .)

    2. Jeg har jo vært litt av og på bloggen til tider, så jeg har ikke fått med meg alt som skjer. Ut i fra tegningene og det du skriver går jeg ut i fra at det er mamman din som ikke har vært helt frisk, eller tar jeg feil?
      Nei, det er ikke greit når rollene blir snudd om…. Det å plutselig å skal være den store og sterke, er en skremmende rolle. Å ingenting er jo bedre enn når ting snur seg tilbake til sånn man er vant med at det er.

    3. Rart det der. De som har vært størst når vi var små – de skal liksom være størst bestandig! Jeg har ikke lyst å overta den “være-størst” rollen, men noen ganger så må man…. Men det er helt greit at vi har blitt like store, det kan jeg gå med på. Men høvdingrollen- den hører til hos de eldste, og jeg vil ikke Arve den tittelen før om veldig, veldig mange år. Ønsker deg en fin palmesøndag. Klemmer <3

    4. Tror jeg skjønner hva du mener..for sånn følte jeg det når min mor var syk..at plutselig var det jeg som måtte ta meg av henne, og være den “store”..og det er liksom feil..jeg ville jo bare være lille jenta..hihih.. Men sånn er livet..og som du sier..plutselig er som regel alle normale igjen..eller så blir ihvertfall alt så si normalt igjen..ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg