To flotte damer <3

Det kan man virkelig si om disse to damene, som titter fram her i dag…  Det er Inneuteferdig/Vanja, som er en av de jeg har kjent lengst her inne. , og det er Tepausen 

De er lite på blogg om dagen begge to, men en LITEN bursdagshilsen må de jo få begge to.

Vanja har jeg hatt i bloggblokken min lenge. Hun er en flott dame, med mange flotte meninger, med et herlig smil og med sterk og mye energi. Hun jobber for 4, og i tillegg tar hun på seg litt ekstra jobb på fritida. Hun er ei fjellgeit, er oppe på Lyderhorn så fort hun får sjansen. Hun elsker sin familie, både to og firbeinte. 

Hun elsker å sysle med interiør, og det er også en del av jobben hennes. I tillegg elsker hun å holde på i hagen, sommeren igjennom. 

Jeg har truffet Vanja et par ganger faktisk, og hun er ENDA koseligere og herligere enn jeg hadde forventet..Tenk det da!! Og jeg hadde store forventninger altså!

Her fra et treff for to år siden, Minmatgaleverden- Kjersti og Inne-ute-ferdig- Vanja… (ja også et par -tre tøyrotter så klart)

 

Tepausen har jeg kjent et års tide.Hun dukket opp første gang på Farge-utfordringen min.

Tepausen er også en reflektert og flott dame. Hun har meninger om mangt hun også. Hun lever i nuet, er opptatt av mindfulness, skriver en fast post på bloggen som heter Kveldstanker og hun liker å være kreativ. Hun har en hund som heter Samson, som opptar mye av tiden hennes og ellers liker hun å lese bøker. Hun er med i en lese-sirkel. Og i tillegg tar hun flotte bilder.

Tepausen elsker te OG tekopper, og er ellers glad i livet i sin helhet 🙂 Og det kan man merke, for hun har noe positivt ved seg.

 

Og i dag har begge disse fine damene fødselsdag!! Og selv om de ikke blogger så ofte, håper jeg de titter innom meg i dag: 

Gratulerer med dagen jenter!!

Håper dagen blir super for dere begge <3

Gode bursdagsklemmer fra Frodithen.

 

Kos dere med kakene, de er fulle av gode tanker og ønsker for dagen <3

Kjenner du noen av jentene?

 

 

#bursdag #bursdagshilsen #gratulasjoner 

 

14 kommentarer
    1. Så koselig da å få så flott omtale. Mange takk og hurra for oss som hadde bursdag i går. Du er et fantastisk menneske som løfter frem andre mennesker. Tusen takk

    2. Vanja: Kos deg i Rotterdam, med Desigual og andre fine ting. KJøp masse Desigual, for her er det jo ingenting lenger :-/ Ja, jeg gleder meg også til neste treff, kommer en tur i vår tror jeg 🙂

    3. Hei du. Koselig med hilsning på denne dagen. Jeg er som vanlig i Rotterdam og nyter vårennog planlegger en hage. Nyter dagen til det fulle her.
      Klem til deg. Gleder meg til neste treff:-)

    4. Gratulerer med dagen til to flotte damer. Vanja kjenner jeg jo, men tepausen er ukjent for meg. Men hun høres flott ut og det ser ut som vi har noen fellestrekk (te og tekopper). Jeg stårsnart på farten til å dra på en liten tur…ut i den nettløse verden – ja har nett på mobilen da, så helt ute er jeg ikke. Ønsker deg en fin onsdag. Klemmer <3

    5. Hipp hurra og gratulerer med dagen til begge to! :o) Tepausen har jeg tilgode å være innom, men hun høres ut som ei flott dame. Vanja har jeg lest innimellom, for hun er like glad i hage, Holland og Desigual som meg. :o) Ønsker både de og deg en flott dag! Her har vinteren kommet på besøk idag, men snøen forsvinner vel fort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg