Ballonger i røret :-)

Når man ser denne overskriften og oppdraget gitt av Minmatgaleverden.no, så ser man også for seg et rør STAPPET med ballonger….Gjør man ikke?? 
Jeg gjør hvert fall det…Men jeg glemmer ofte hvor digert det røret egentlig er!!

Inni hodet har jeg sett for meg røret stappet med ballonger, og meg selv “crawle”/kråle omkring mellom de fargeglade , omtrent som en unge i ballhuset på Ikea…. VEL….14 ballonger er IKKE nok til å fylle et rør!! Så vet du! Null “crawling”…

Men 14 ballonger gjør seg uansett ganske godt i et grått rør….

Og man blir glad av farger…

Så når det dukker opp noen bloggvenner inni der i tillegg, så er livet egentlig ganske så bra <3

 

 

 

Til slutt, når neglespretten hadde tatt oss, og vi begynte å drømme om varm kaffe og en sofa til rumpa…



…så forlot vi de fargerike stakkarene der nede…Godt knytt fast…Og håpet at noen andre fikk glede av dem…
Bloggerne har forlatt partyet…

 

#ballonger #utfordring #oppdrag #røret #operaen #foto #bloggvenner 

12 kommentarer
    1. Ja nå har jeg sett litt av hvert i røret..artig med sjiraffer, bobler og ballonger ! Og fargene på ballongene kom så fint frem :)) Skjønner dere koste dere.. I går var jeg helt “slått ut” etter Osloturen min….men nå er jeg sånn nogenlunde igjen :)) Klem og fortsatt fin mandag <3

    2. Det hadde sikkert blitt et fantastisk bilde med hele røret fylt med ballonger, men kanskje ikke realistisk.. Nå syntes jeg du løste oppgaven veldig fint allikevel, og så med god hjelp må det blir bra :o))

    3. Fargerike ballonger gjorde seg godt i et grått rør! Koselig å ha med seg noen når man skal leke med ballonger også. :o)

    4. Farger og grå betong….flott kombinasjon. Men bare dere, fargeklattene av noen bloggere, lyser jo opp omgivelsene, selv uten ballongene 🙂
      <3

    5. Så fargerikt og flott!! herlige bilder av dere alle sammen!! unntatt Kristin som “måtte” ta bilder…hihih. Flott levert og nydelige bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg