Det vakreste jeg vet <3


 
Noe av det vakreste jeg vet er tegnspråk.
Tenk det da du!! At et språk kan være så vakkert, at det overgår en hel masse annet..  Men du skjønner det, at når et språk er visuelt, som jo tegnspråket er, så likner det ingen språk i hele verden. 

Og når dette språket, som andre språk, brukes til poesi eller sang, så er det vakrere enn noe annet.
Som du vet kan jeg bare Norsk tegnspråk, men jeg klarer fint å se det vakre i andre lands tegnspråkpoesi og sanger. 

Så her kommer igjen en av de vakreste tegnspråkvideoene jeg vet, og som jeg ALDRI blir lei..

 
Artisten er Sia Furler

Hvis du synes det ser LITT moro ut med tegnspråk, og skulle få LITT lyst å lære noe…så kan jeg love deg at det er en hel liten verden der som bare ligger og venter på å bli oppdaget. 

 

 

#tegnspråk #sang #tolket #oversettelse #siafurler 
9 kommentarer

Siste innlegg