Så lenge var Adam i paradis…

…Eller SÅ lenge var Frodithen i Mote-himmelen...

Ja, for det har seg nemlig sånn at jeg var NÆR VED å bli modell i Los Angeles nemlig!! Sånn rett før faktisk…
Etter min catwalk her på bloggen i forrige uke, og disse tulle-modell- bildene på Instagram i tillegg…så fikk jeg nemlig en Mote-fotograf  fra Los Angeles som følger på søndag… Det var etter å ha lagt ut dette bildet på Instagram


Og i mitt hode så var jeg jo nesten på vei over “dammen” jeg … for å gå Catwalk med de store stjernene… Skal jo ikke mer til…
Vel…ingen ringte å ba meg gå Catwalk i Los Angeles i går…Og i dag så hadde han jammen sluttet å følge meg også…Det var vel verdens korteste modell-karriere , tror du ikke?..

Han skjønte muligens at jeg var en “svindler”…. 😉

#modell #fotograf #instagram 
 

40 kommentarer

Siste innlegg