De hersens trusene…

Ja, mange ganger ønske man kanskje at man så sånn ut…Eller håper i et optimistisk øyeblikk at man faktisk ser ut kanskje… 😉

 

Mens det kanskje er som denne damen mange yngre oppfatter meg… He-he..;-D

Vel, nå er det faktisk kommet dithen at jeg har fått nok selvinnsikt med alderen til å skjønne at jeg ikke ser ut som hun øverst der…Men jeg har også selvinnsikt nok til å skjønne at jeg slett ikke ser ut som den nederste der HELLER…..

Og derfor har jeg nå fått et SNABLA problem når jeg skal ut å kjøpe truser…blant annet…

For jeg lurer på om det har blitt sånn at når man er jente eller dame, så MÅ man like string-truser? Er det faktisk noe som er påbudt å gå med når du har rundet 14 liksom, og er hunkjønn? Det er nemlig sånn at ikke ser jeg slik ut lenger…

… Og når rumpa ikke lenger er  som de   brasilianske sambadansernes;  kanonkule-formede, (enten pga implantat eller av naturlig årsaker…), meeeen…har begynt å sagge ØRLITE granne mer….ja da er det slett ikke like moro ELLER pent med den streken i rumpa mer…. Den holder jo INGENTING på plass….

 

…men jeg ser da ikke HELT sånn ut ennå heller da… Og har ikke NOE lyst til å måtte begynne med TANTE-truser som et alternativ til stringtrusa liksom… Sånne som skal klemme inn helt fra nede ved knærne, skyve det som henger og bulker seg, helt opp mot brystet….for å ende opp oppe  i bh-en….  Det er liksom ikke HELT tida for det ennå heller…. 

Så hvor i helsike skal man oppdrive noe ganske normalt undertøy? Jeg har nå hvertfall raidet butikkene i månedsvis, årevis nærmest… Oppover og nedover radene… Og det eneste de tilbyr er den streken i rumpa…Eller KANSKJE en litt sånn slaskete bokser-variant….som ikke er stort bedre akkurat … Og ønsker man noe som er LITT mer HOLD i…..så får man altså den Tante-trusa…. 

Mulig løsningen er implantat altså ;-D

 

 

(Fikk  litt lyst å ta en reprise på denne…Kom på denne da jeg har jaktet rundt på vanlige truser igjen i det siste…uten særlig hell…)

 

Har du et truseproblem?

Får du kjøpt “vanlige” truser noe sted 😉 

 

#truser #klær #problem #string #boxer #sagging

34 kommentarer
    1. String eller tangatruser bruker jeg kun om jeg skal ha noe kjole eller fin bukse som er tettsittende …. for den lillle kvelden. Men aldri til vanlig! Det gnager i rumpen og det er ubehagelig haha… hos meg er det nok hipster som er den trusemodellen jeg liker best 😉

    2. Å du og du… herlig altså… jeg er nok på tante-truse-stadiet, men kjøper nok noe midt imellom jeg også – på HM eller Lindex eller tilsvarende 🙂

    3. Kanskje det? Jeg liker godt Pierre Robert-trusene som de selger i dagligvarehandelen. Litt “Kjerring-truser, men gode å ha på og ikke så ALLER verst “tantete”! 😉

    4. karidansen: Men de “reservetrusene” fra Cubus er ikke HELT bra de heller skjønnr du… Litt for smale i siden, og borrer seg inn…Eller kjøper jeg større blir de litt for slappe under rumpa… Jeg har noen av dem, og de er ikke verst, men ikke sånn som de gamle før i tida…De som de hadde for 4-5 år siden.. Tror det er rumpa som er feil… 😀

    5. Husker dette innlegget! 😉 Synes det har vært bedring på trusefronten de siste åra. Nå finnes det en del mellomting – altså verken string eller “Tante Posetruse”. Kjøpte meg truser på Cubus etter tips fra deg en gang, og de liker jeg godt! 😉

    6. Jeg kjenner til de utfordringene, he-he! Artige fortellende tegninger! Har da hatt noen utgaver stringtruser, men stemmer de nedenom og hjem på bakgrunn av comforten. Ubehageligere plagg skal du lete lenge etter. Sjekk ut nettbutikken Zalando. Jo, sloggi er ikke bare den store kjedelige trusa vi kjenner til. Jeg bestiller ofte der. Typen; sloggi double comfort bør nok passe deg også. Den er behagelig og ser ikke helt for jævlig ut. Jeg kjøper for det meste svarte utgaver. Tror du kan bli fornøyd med denne. Så er de så slitesterke, holder i årsvis.

    7. Sloggi har vært min favoritt når det gjelder truser, men jeg elsker bokser, så hvilke andre som funker og ikke funker har jeg lite peiling på gitt. Men det er mye å finne på nett 😉

    8. Husker denne fra sist du la ut..og ja..jeg har samme forhold til truser som deg…liker IKKE string..eller halv sting osv..den må dekke rumpa! jeg har fått kjøpt mange piere Roberst eller hva de heter..de som selges i dagligvare butikk! De er jo dyre..men i vinter hadde de en kurv til halv pris…så jeg kjøpte først en, så en til, og så enda en..De er sååå gode…og passe store, eller små..altså dekket det som dekkes skal..også var de litt sånn til trening også…pustende…Så det passet jo bra…De kan anbefales!! Herlig illustrert! og det ER et problem!! hihihi.. ha en god kveld!

    9. Slitsomme greier. Lite string her i gårde og nå, selv om jeg har sverget til det i mange år. Er fan av boxer jeg, og så hold-in da 🙂 som i sangen på PGP. Du har du sett den egentlig? Siden du FREMDELES ikker er på Facebook liksom ?? LIgger på you-tube nemlig.

    10. Ehmm…jeg HADDE et truseproblem… eller..mange truseproblemer… så da sluttta jeg likesågodt å bruke truser faktisk :O mulig dt er litt “TMI” men… du spurte:p

    11. he,he. ja det er ikke lett det derre…. Har funnet noen på Cubus jeg… 3 for 2…. og de kjøper jeg inn i ny og ne…. De har de i alle farger, så det er jo bra… tross om jeg har mest av hvite og sorte. Men når du sier strikk under rumpa… har ikke disse det. Men de er myke og gode… og litt blondeaktig…. :))

    12. Hanne Beate: De Cubus-trusene ble ikke HELT riktig skjønner du…Jeg kjøpte vel en 10 stykker… i pur glede…Men de er LITT for smale i siden, og da gnager de litt… Men de var gode andre steder på kroppen…Men perfekte finner jeg ikke lenger. Den favoritten fra CUbus som jeg kjøpte for 3-4 år siden, de er bare UTGÅTT og vil nok aldri gjenoppstå, jeg får innse det… Fant noen myke og gode, men LITT for lite løft…på Lindex nylig…Ikke verst faktisk… Tror de er den nyeste favoritten…Men ikke perfekt 😀

    13. Eva: Ikke sant!! Blir jo helt utslitt av å presse seg inn i sånne shape-truser..De er penest…hvertfall nederst…Men FOR vonde å ha på… Jeg vil egentlig mest ha vanlige, midi-truser, eller hva det heter…Men de er jo nesten ikke å oppdrive… 😀 Kun string, slaske-truser eller boxer til jenter…Ikke pent på sagge-Frodith.. Jeg vil ha en med LITT løft , eller en strikk under rumpa hvertfall..om du skjønner…:-D

    14. Slaskete hipstere og stringen som graver seg inn i rompa er ikke noe for meg heller, – artige tegninger forresten, hihi. Jeg har funnet noen på Sparkjøp som jeg liker godt + på Rusta. Ellers husker jeg du fant noen på Cubus som du likte godt, – håper de har de ennå.

    15. Hehe 😀 Ler ganske godt her nå 😉
      Stringtruse har jeg aldri brukt. Kjøpte en for morroskyld en gang, men har ikke hatt den på meg. Det er heller ikke helsemessig forsvarlig å bruke sånne har jeg hørt 🙂 Da er det nok bedre å gå truseløs. Og det koster heller ikke noe 😉
      Men joda….normale truser får jeg tak i 😀 Men det er ikke alltid så lett å finne en man føler seg 100% bekvem i. Mitt triks i ludo er shaping truser (nei, ikke tantetruser, for de har ikke hold in effekt). Sykt vanskelig å dra dem på, men får jo flott figur da. Brukes kun til pent, når man skal ha en smekker figur under en flott kjole 😉 For dette er visst heller ikke så helsemessig forsvarlig har jeg lest 🙂 Hmm….mye å tenke på for oss på 45+ 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg