Tvillinger??

Du synes kanskje ikke de ser prikklike ut?
Du tenker at de i det minste må være to-eggete?
Eller er det kanskje stjrnetegn vi snakker om…??
Vel.. jeg kan veldig lite om stjernetegn, og utifra det lille jeg vet eller leser meg til så kan de ENTEN være tvillinger ELLER krepser…Noen sier tegnet endres ved 20.juni, andre sier 21. juni…Kommer an på hvor man googler.. -) Men jeg har aldri vært så opptatt av sånt, så jeg aner ikke… 

Og det spiller egentlig liten rolle i mine øyne..
Poenget mitt er at de ER litt like, på mange måter. Og det er jo ikke SÅ rart, når de er født på samme dag. Så selv om de ikke er tvillinger , så har de noen likhetstrekk..

 

Evaswindow er vakker, varm, lun, rolig, snill og mild, men samtidig sterk, ærlig og optimistisk.  Jeg kan si dette, og fortelle deg at det er SANT, for jeg har nemlig møtt henne og hun var akkurat sånn, i MINE øyne hvertfall.
Hun liker å gå tur og spesielt er Store-ulv en yndet “kar” å besøke, der hun traver omkring i Sandnes. Eva har hatt noen utfordringer i året som har gått, men er ikke den som lar seg vippe av pinnen. Går på med ukuelig optimisme. Hun finner gleden i de små ting, og prøver alltid å fokusere på det som er bra. Fordi det er sånn man former livet sitt 🙂

Så har vi Fruensvilje. 
Fruensvilje er den som har rørt meg mest her inne i løpet av året. Hun er en herlig dame, med sterke meninger og et ukuelig pågangsmot. Hun har en vilje av stål, Fruens vilje. Hun er sterk som en løve der hun går omkring mellom bakkar og berg. Hun er praktisk og flink, og tryller fram mat av ALT som vokser i de naturskjønne omgivelsene hun bor i.Hun tryller også fram de flotteste ting med heklenål, strikkepinner eller hammer og spiker…
 Men midt i alt stål, styrke og mot i armer og bein, så er hun den luneste, vakreste, snilleste og mildeste fine sjel du kan tenke deg. Hun tenker ofte på andre, og gleder deg når du minst venter det. 
Og i fjor fikk jeg to flotte bilder, som hun hadde bestilt malt hos søsteren sin. Kun for å glede meg <3 Det er ikke mange mennesker i verden som gjør sånt, og jeg ble virkelig rørt. Og det blir jeg egentlig nesten ALDRI.
Fruensvilje har en stor favn, med plass til mange, og hun gir mye av seg selv, både her inne på blogg og ellers også. Selv når det butter litt, har hun rom og plass for andre. En fantastisk dame <3
Jeg har fremdeles ikke fått møtt Connie, men det håper jeg VIRKELIG blir i år <3 Vi har delt mang en stund på bakrommet, på vårt private kaffeslabberas..

Men nå er det tid for kaffe-slabberas i full offentlighet, for begge de skjønne damene <3

Kjære skjønne damer! <3
Gratulerer med dagen, begge to:
Dere er unike jenter. Samtidig har dere noen av de samme egenskapene. Egenskaper jeg liker veldig godt <3
Ha en fantastisk dag der, og kos dere med kakene 😉

 

 

 

Kjenner du noen av jentene?
Har du feiret bursdag på blogg før?
Når har DU bursdag?

 

 

#bursdag #gratulasjoner #fruensvilje #evaswindow #kaker #bloggvenner

13 kommentarer

Siste innlegg