Over Oslo… ;-)

Ja…her har du noen som har kost seg Over Oslo i dag…
De seilte avgårde der oppe på himmelen…I hvertfall en time eller mer…
Fløt og fløy Over Oslo….



 

Mens jeg og venninnen min også koste oss “Over Oslo”


Altså ikke på himmelen….
Men på festivalen med samme navn: Over Oslo…
Kjempefin festival, godt arrangert med kjøring opp med busser , til midt inni skogen, fin plass, god mat og bra band.

Dagny var klart min favoritt! Herlig stemme og full av sprut: Skal høre mer på henne ja..

Honningbarna var også fulle av sprut! Et godt gammeldags punkeband i mine øyne. Herlig!

Jeg er ikke helt i form i dag, så 7 timer på festival var mer enn nok for meg. Fikk sett de bandene jeg synes var fine. 

Ha en fin kveld du <3

Hvis du vil se tegningene mine i tegneutfordringen, så finner du de under her: 

-Omsorg

-Frodith koser seg med jordbær

-En fe

 

 

 

#festival #overoslo #svev #musikk 
 

22 kommentarer
    1. Ja,venn, det var veldig hyggelig! Når jeg kom hjem så jeg masse om at Røyksopp var helt fantastisk, men når man ikke er stor fan er jeg glad vi trakk oss tilbake når vi gjorde!

    2. morsmiddag:Nei, jeg bare så dem, de hang OVER festivalen 🙂 og seilte, så vi fikk bilder av dem mens jeg sto på konserten liksom… 😀

    3. fjellgeitbundingen: Jeg liker bedre stille enn musikk jeg også, men jeg liker selve det å være på festival, men kunne godt vært en teaterfestival i stedet for 😀 Men moro er det, og noen ganger oppdager man fine band 🙂

    4. Hei Frodith, håper du snart blir bedre, du har i iallefall laget et hyggelig innlegg over Oslo med fine bilder og 7 timer er jo nesten som en hel arbeidsdag så synes du har deltatt lenge :). Kjente jeg fikk lyst til å høre på disse folkene Dagny og Honningbarna. Jeg er ikke så flink å høre musikk. Mannen min hører alt mulig hele tiden, så er litt mettet. Synes ofte det er deilig å bare ha det stille også. Men på jobb blir det litt musikk..Live er jo det meste bra. Skulle være flinkere å oppsøke konserter og sånn jeg også. Liker jo egentlig det. Strander litt på tiltaket å bestille, komme seg ut døra. Leser så ofte om det etterpå, og tenker jeg burde vært der. Dragningen til fjellet er vel større, men man trenger litt av alt ellers også.

    5. Jeg kjenner flere som pleier å være med Over Oslo, og storkoser seg med masse fin musikk. Det blir dessverre for lenge for meg, så jeg har ikke vært med på det. Var med på festivaler den gang kroppen var litt mer medgjørlig!

    6. Det var nok en fin opplevelse..men synd formen ikke var på topp :)) Ser hyggelig ut på bildene i alle fall..og fin musikk er bra greier :)) Flotte festival bilder … Nattaklem <3

    7. Det ser herlig ut å bare sveve avsted høyt der oppe i luften. Skulle ønske jeg hadde turd å gjøre noe sånt. Festival er sikkert gøy, men det kan bli lenge å stå og få. Flott at du koste deg. Her har deler av lørdagen blitt tilbragt på IKEA. Med to unger (voksne) som skal flytte ut så er det en grei butikk å besøke. Samle ideer og kjøpe en del nyttige ting. Klemmer <3

    8. Hadde aldri tort å fly på den måten. I mitt hode er det altfor mye som kan gå galt. Men å dra på festival derimot det hadde jeg gjort, jeg har bare ikke vært på festival på veldig mange år

    9. Å dette så ut om en fin dag! Festival er stas:) og vi var så heldige med været i dag da:) likte det øverste bildet godt:) hadde aldri turt å sveve slik oppi luften, men det ser fantastisk ut for de som tør:)

    10. så gøy du har hatt det da 🙂
      Virker moro å surfe med vinden slik, men jeg har høydeskrekk 😛
      Jeg var bestevenninne med søstera til Christoffer i honningbarna, så lekte mye med han også.
      Husker vi lekte stjerner i sikte på bade dems, moren sin børste var mikrofonen. hehe Han kom seg lenger enn det ja 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg