Juli – HER KOMMER JEG!!

Ja, nå er jeg nesten der at jeg tripper litt altså. ..
I morgen er det juli: Jeg har begynt ferien i dag, og startet opp med å farge håret litt igjen: Rødmende klar for juli, kjoler, hvite legger og turer på landet. Klar for konsert i Langesund, og mulig en tur på fjellet.
Klar for treff med venner, familie og bloggvenner.

Når det gjelder bloggvenner, så starter jeg opp med  et treff med Annebe, ganske sikkert,

 

og fortsetter med  en tur til strandlivet med Ladyaugust 😀


når hun kommer tilbake fra nord-Norge. 


Og så kommer Min matgale bergenser (Minmatgaleverden), Kjersti,  antagelig en tur igjen . Og det er jo alltid stas <3

Dette blir nok en fin sommer!! Og for alt jeg vet kan det jo bli den beste sommeren jeg noen gang har hatt. Hvem vet? 
 


Har du mange fine planer for sommeren?
Har du ferie nå?

 

 

#sommer #sol #ferie #hårfarge #venner #familie #planer #bloggvenner

 

38 kommentarer
    1. Hanne Beate: Ja, mye små-morsomt i sommer. Det er sånn sommeren blir, ingen lange turer, men mye smått og gøy 🙂 Ja, håper han lærer å svømme, det er viktige greier 🙂 God lørdag Hanne Beate <3

    2. Så fin du ble på håret, – her ble det sommerklipp på både meg og junior nå nylig. Så trivelige planer du har for sommeren, koselig å treffe bloggvenner. :o) Jeg håper på mye bading for junior har ikke lært å svømme ennå, og så har vi badeland i nærheten vi kan besøke om det er for kaldt ellers. God ferie til deg! <3

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Kjempedeilig 🙂 Ja, ting blir ikke alltid som man tenker. Men det blir hva man gjør det til når det endres 🙂

    4. Så deilig med ferie, og så mye fint du har å se frem til i ferien din. Jeg håper solen skinner i hele Juli, for jeg skal også ha ferie snart. Nyt dagene dine <3

    5. SV Hadde to uker ferie i juni, samt at jeg bare har jobbet 60% denne uken, og det har vært deilig, men i hele juli blir det 100%, før jeg går tilbake ti l 50% i august, så kan nyte litt later dager før skolen begynner 🙂 Ha en nydelig dag <3

    6. Så deilig følelse å vite man har ferie foran seg! Du må kose deg masse! Vi hadde planer om noen helgturer og langhelger på bobiltur..men blir nok noen uker til Bjørn er på bena igjen..så blir nok en veldig rolig sommer for oss dette…Ha en flott ny dag! juli er her, og det ER sommer!

    7. Å, herlig med ferie… ser ut som du har mange fine planer. Ps. flott du var på håret. Her er det tilbake en uke og to… (ærlig husker ikke helt….) på jobb, så er det to uker ferie med poden. Ønsker deg en fantastisk juli dag…..

    8. Operasjonen gikk kjempebra ! 😀 Legene synes jeg var positiv og taklet posen veldig bra 😀
      Nå legger alt som har vært bak meg og ser frem mot det som kommer 😀 Klem 😀

    9. Tusen takk kjære deg <3 Det ble 12 dager på sykeh.. Tenkte jeg skulle prøve meg litt på bloggen igjen 😀 Kos deg med dagen søte deg <3 Klem

    10. A February Girl: Ja, du står på du Carina 🙂 Ikke mye ferie egentlig du? Mye jobbing etter skolen sluttet? Men det er jo helger og sånt 🙂

    11. Margrethe: Det blir sikkert kos om dere treffes igjen 🙂 Skal du HELT nord altså ? 🙂 Kos deg du også, her blir det mer småturer 🙂 Klemmer <3

    12. Rriittaa: Det blir mye dagsturer her også 🙂 Skal ikke så lange turene jeg heller. Deilig det også. Bare sløve og slaske rundt om kring 🙂 Så koselig du stikker innom Rita 🙂 Klemmer godt <3

    13. Deilig med ferie :-)) Håper det blir en solrik juli da :-)) Det er ingen store planer for sommeren for oss i år . Jeg er sykemeldt i hele sommeren, men det blir nok dagsturer rundt om kring.. <3 😀
      1. Juliklem fra meg 😀

    14. Her er vi snart på startstreken til nordover-tur… håper å treffe Helene igjen…. og kanskje noen andre på veien (?)…. kos deg masse med sommeren din! klemmer <3

    15. skulle gjerne vært innom Oslo ,men det hvet jeg att vi ikke skal,har et ønske om å kjøre via Larvik,om vi gjør det får vi se,vi har familie der så det hadde vært hyggelig )

    16. Du kler godt det knallrøde – det ER liksom Frodith det! :)Flott å treffe bloggvenner i ferien. Jeg skal treffe “lillasjel” i forbindelse med at jeg skal på “Arthur Findlay” i august. Kanskje treffer jeg flere bloggvenner også – hvem vet? 😀

    17. Det høres ut som du kommer til å få en flott sommer 🙂 Jeg er ferdig med ferien, men skal kose meg på jobb med de barna som enten ikke har tatt ferie enda, eller de som er tilbake fra ferie 🙂 Planene tar jeg litt som det kommer 🙂

    18. deilig med ferie da ) håper det blir masse sol og varme og flotte opplevelser,kjekt å få treffe bloggvenner da ))
      Jeg skal jo til Island,det er en opplevelse i seg selv,og siden vi kjører med bobil ,blir det også camping i norge,superdigg,om jeg får treffe bloggvenner på min tur får tiden vise ) det beror jo litt på ruten vi velger å kjøre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg