Tro det eller ei!!

Her kommer en ny liten historie i kategorien “Tro det eller ei”.  Dvs at det er noe jeg har opplevd, som er så utrolig at de NESTEN ikke er til å tro… (Du finner flere slike historier i kategorien “Tro det eller ei”, på høyresiden i menyen)

Av og til så lyver jeg så det renner av meg også, men innimellom snakker jeg overraskende sant..Det er opp til deg selv å vurdere om det er sant eller ikke…

Dette er nemlig ganske utrolig, litt sånn i hakeslipp-kategorien faktisk! For jeg har nemlig fått Tom Cruise som følger på Instagram.. En dag var han plutselig bare der, og var blitt følger. 
Og du som har kjent meg hvertfall en LITEN stund her inne, vet jo at jeg har hatt en mote-fotograf fra LA, Chris Hunt,  som følger en VELDIG kort periode her tidligere, og han LIKET blant annet dette bildet.

 

Om det er dette samme bildet Tom Cruise falt for er vanskelig å si for han har rett og slett bare begynt å FØLGE meg, og ikke sendt noe LIKES ennå.

Så da er det opp til deg da:
Tror du på at jeg har fått Tom Cruise som følger på Instagram, eller tror du jeg lyver så det renner av meg??

 

 

 

#trodetellerei #fakta #lureri 

16 kommentarer

Siste innlegg