Passion både her og der ;-)

Ja, det har nemlig denne damen!

Hun er travelt opptatt det meste av døgnets tider, og har vært lite å se på bloggen det siste året. Men da hun har vært en god bloggvenn, og er en flott dame, så får hun bursdagsinnlegg også i år. Om enn gjenbruk.. Treffende ord kan ikke sies for mange ganger, kan de? 😀


 

Hun kan best beskrives med ETT ord nemlig. Og det er akkurat det: Lidenskap, passion.

Hun elsker salsa, og underviser i det på en bitteliten danseskole en gang i uken. Men for meg så ER Mette SALSA. Hun sier selv at hun ikke danser SÅ mye mer selv, men det er ikke det jeg snakker om. Hun ER salsa i hele seg.  Hun er rytme.. hun er lidenskap…hun er glede..

Hun ELSKER å reise: Passion4lifeandtravel

Hun ELSKER jobben sin: Passion4therapy

 
 

Og generelt elsker hun livet, sin sønn, sin mann, reisene, foto, naturen. 

Mette er en dame som virvler rundt i salsa-musikk, gjennom livet. Hun har tøffe nok tak innimellom, med en gutt som har vært mye syk opp gjennom årene. Men Mette elsker livet, forholdet til sin sønn, og tar utfordringene på strak arm og føler HUN er den som lærer av sin sønn og av forholdet deres. 

Når jeg tenker på Mette, og på bloggen hennes, så ser jeg sol, latter, og en stor smilende munn som danser rundt. Enda jeg har sett lite bilder av Mette selv 😉 Det er bare slik hun ER, på bloggen sin 🙂

 
 

Hun jobber på sin egen lille klinikk, Passion4therapy, med naturmedisin og massasje. Hun er glad i å reise, til Thailand-hvor de har et eget lite hus å dra til, eller til Kenya, Hawai, USA eller hvor det måtte passe. (se reisebloggen hennes)

Når det gjelder film liker hun morsomme filmer, gjerne romantiske komedier. Da kan hun sitte på sykkelen sin…foran tv…og sykle i vei 😉 Hun er glad i farger generelt, men en av favorittfargene er nok turkis som hun har brukt mye som farge på klinikken sin. Mette er også glad i å blogge så klart, og å lese og skrive.

 

Og i dag har hun bursdag igjen !!

Kjære gode deg Mette!

Gratulerer så mye med dagen i dag. 

Håper du blir å se mer på bloggene igjen snart 🙂 

Håper dagen blir alt du ønsker <3

Bursdagklemmer fra meg <3

 

Har du fått bursdagsinnlegg på blogg noen gang?
Når har DU bursdag

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner

8 kommentarer
    1. passion4therapy: Ja, jeg prøver å huske de jeg har hatt litt forhold til her inne. Noen har jeg droppet, hvis de ikke er her noe særlig mer, og jeg heller ikke kjenner de så godt.. Klem <3

    2. Tusen takk, så snill du er som til og med husket på meg enda så lite jeg har vært på bloggene mine dette året <3.
      På selve bursdagen min var jeg ute og reiste, og var ikke på internett en hel uke <3.
      Jeg håper jo hele tiden at jeg skal ta tilbake blogglivet, og da særlig min andre blogg passion4lifeandtravel. Jeg savner bloggingen og alle dere fine her inne på bloggen <3.
      Ønsker deg fantastiske høstdager, og at det går fremover med helsen <3.En stor klem til deg <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg