Høstmonsteret…


Kjenner du høstmonsteret…?
Det som tar tak i deg hver høst, og prøver å dra deg “nedenunder”?..
Tipper at vi alle har et monster boende i nærheten… Det kan være LITE eller STORT… men at det ER der, det merker de fleste av oss… Det er ikke store saken å bry seg om egentlig, det kan jeg forsikre deg om… Når alt kommer til alt har det utrolig sløve tenner, egentlig  bare litt gummi-aktig, kunne ikke skade en flue engang… Dette monsteret, om det er lite eller stort… prøver sitt beste å få tak i en liten flik av deg… det tar tak i kanten på buksen din…. og prøver med all sin styrke og trekke deg med NED… Det flerrer tenner… og prøver å se SKIKKELIG skummelt ut, være veldig monsteraktig…….

Men hvis du titter etter, riktig NØYE… kan du se hvor lite det egenltig er..
Bare gi det et spark med støvlen din!!  Be det dra ditt “peppern gror”! For det skal jammen ikke få  ødelegge 😉


Sånn går det høstmonstrene  mine som regel hvertfall… 😉

Har du noen høstmonstre som venter på å få tak i deg?
Har du funnet noen greie måter å kvitte deg med dem på?

 

 

#høst #hverdager #livet #holdning #humør

13 kommentarer
    1. ladyaugust: Ja, det hjelper med litt sånne greier, jage dem på flukt 🙂 Og ute er det jo veldig pent, så hvis man lader kameraet, så forsvinner de også, de liker dårlig kamera 😀 Håper du får en nydelig dag , favorittdagen og alt 🙂 Klemmerflatklemmen <3

    2. Min matgale verden: Ja, DET gleder jeg meg til også 🙂 Et skikkelig lyspunkt i hverdagen her nå 🙂 Dette kan bli en bra lørdag også, sola er her, vi skal kanskje ut å spise og jeg har FRI 😀 Kos deg på hytta <3 Klemmer <3

    3. Oh hater høstmonstre. Men de fordufter ganske fort med varm kakao, fyr i peisovnen og masse kos og tykke sokker og pledd 🙂 Ha en fiiin dag søs <3 søsklæmmen 🙂

    4. Neeeei, for jeg eeeeelsker høsten! Vet ikke hvorfor, men jeg gjør det. I går tenkte jeg på deg når jeg smakte øl fra Grünerløkka bryggeri. Lengter litt til Oslo jeg, har lyst å gå i gatene, shoppe litt, drikke ute-kaffe og prate om livet….ahhh.. Jaja, nå skal jeg dra på hytta med min mor og far. For det trenger min mor tror jeg 🙂 Ha en strålende dag. Åh, nå kom jeg på at du og jeg og skal dra på hytta. DET blir kos det!! Ha en strålende lørdag. klemmer<3

    5. Full av galgenhumor (eventuelt sarkasme…haha kan tolkes på flere måter)
      Jeg gikk ut å skaffa meg noen virkelige problemer,så at vi går kaldere og mørkere tider i møte nå er null utfordring lenger:p
      Litt flåsete om et alvorlig tema…
      Men det er lurt å sparke vekk slike monstre. Eller så er det en annen ting de ikke er så glad i. (Tips for de som ikke liker å sparke monstre som ligger nede)
      Hvis man ignorerer dem heelt,koker seg en kopp te og tenner noen lys,finner frem et pledd og en bok/slår på tv/strikker etc. og sier heelt til seg selv (høyt så monsteret kan høre det)
      “Nei guri nå skal jeg kooose meg! Er nå så trivelig slike høstkvelder og!”

    6. Jeg har et lite søtt monster som kommer kiler meg i nakken når det høst- og vintermørket senker seg. Det er ikke så stort å skummelt, bare litt så jeg har ikke hjerte til å sparke til det. Bare skyver det vennskapelig vekk ;o))

    7. Mine høstmonstre heter hjortelus og bor i soppskogen og jeg vet ikke hvordan jeg blir kvitt dem! :'(
      Ditt monster var egentlig litt søtt! 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg