Hilsner fra landet :-)

Ja..nå skjønner du vel hvor jeg befinner meg?
Du som har kjent meg en stund, vet at dette er mamsen. Og det betyr at jeg er på landet en tur igjen. En aldri så liten miniferie på EN overnatting. Vi har kost oss med indisk mat..
NEIDA..jeg har ikke laget sausen fra bunnen, det visste du nok. Her koser vi oss maks med Saritas på kjøkkenet. Litt banan, ris, cashew-netter og Saritas..vel…da er jeg strålende fornøyd jeg..

Det jeg egentlig skulle si var at det er rart dette med alder…som jeg har snakket litt nå om dagen… Ikke at JEG føler meg gammel!! Pøh!! Neida.. Jeg er jo bare ungfolen ennå, føler meg som rundt 30, og hva jeg SER UT SOM trenger vi ikke snakke om… IKKE VIKTIG!! 

Men det som er en morsom sak er: 

“Jo eldre man blir, desto mer jevnaldrende blir man” 

Så altså fra å være mor og datter, med et hav av år mellom seg….

Så begynner man altså å nærmes seg hverandre i alder… Rare greier det der… 


Jeg og mamma er kanskje ikke HELT jevngamle ennå, men jeg og søsteren min er blitt det.. 😉

 

 

 

Ha en strålende fredagskveld! Her venter sofa, strikketøy, snop og The Voice akkurat i dag…

 

Har du tatt igjen noen i alder?

#landet #barndomshjemmet #alder #familie

17 kommentarer
    1. Jeg har ikke tatt igjen mamman min. Vi har byttet roller. Nå er det meg som er omsorgspersonen. Helt naturlig og godt for meg, men mor sliter litt med det. Vi snakket litt om det i dag, for hun så hvor sliten jeg var og så smallt det litt i ryggen min. Såpass ille at det ikke var mulig å skjule det helt. Og jeg prøver så si at det er en glede og et naturlig privilegiun å få lov å betale tilbake. Men jeg forstår henne også. Jeg er jo ungen hennes. 😉
      <3 <3 <3
      Ha en god natt og kos deg med moren din.

    2. Jeg føler meg ikke gammel når jeg er sammen med gamle! Vi kan ha det riktig muntert og gøy! Det jeg liker best, er når en liten unge ser meg inn i øynene – med sine nye blanke! Det varmer mitt hjerte! Men det er best å være i 40-50 åra! Kos deg med din alder!

    3. God kveld, så fine og koselige bilder. Jeg har alltid følt at folk er ulik i alder jeg. Så de som er 19 kan føle seg mer lik en som er 30, og være venninne med bestemoren sin etc. Men kanskje jeg alltid har vært født gammel? Når man blir syk forstår man gamle og syke. Hvorfor de beveger seg sakte, hvorfor ting tar lang tid etc.

    4. Så koselig! ja du må kose deg hos mamsen..og tja..jeg føler meg ung når jeg er sammen med unge, og gammel når jeg er sammen med gamle…Flotte bilder av dere alle sammen!

    5. Hmtja…jeg har tatt igjen OG gått forbi storesøstra mi:p hu fikk til nød skrive lillesøs på bursdagskortet mitt,men ellers er vi ganske klar på at jeg er den mest modne av oss to:p det skal ikke så mye til da hihi….;)
      Kos deg masse på landet:) :*

    6. Det er helt sant det der med å være jevnaldrende når vi blir mer voksne…. de 13 åra mellom meg og kjærsten er færre nå, enn om vi hadde vært 19 og….. klemmer <3

    7. Så flott innlegg. Ja jeg holder på å ta igjen moren min, hennes søster og bestemoren min 🙂 Mamma er bare 19 år eldre enn meg og bestemor er 39 år eldre enn meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg