Jeg kommer til å leve evig!

“Jo lenger et menneske får lov til å være barn, jo eldre blir det” 
( Sitat: Karl August von Handenberg- 1750-1822- Prøysisk statsmann)
 

Det betyr altså at jeg som lar barnet på “innsiden” få lov til å vise seg ganske ofte på UTSIDEN også…jeg kommer til å bli ELD-gammel og antagelig leve evig 😉


Nå er det bare dager til jeg tar med meg disse to (uten nisseluene, men med gummistøvler) og drar til Bergen…

 

Og der skal vi nok finne på noen lekne sysler med bloggvenn og venn Kjersti. 
Jeg gleder meg som en UNGE rett og slett!!

Og for deg som ikke vet hvem disse to er: Vel…det er Salt og Pepper, som er verter på julekalenderen min hvert år blant annet. Og ellers bor de på sofakanten her hos meg, og er to høyst levende rotter…selv om pulsen er litt lav..

 

 

#leken #alder #barn 

16 kommentarer

Siste innlegg