Når intimsoner flyttes..

Her kommer oppfølgeren til  “I intimsonen” (også en liten reprise)

 

Når intimsoner flyttes

Har du en “intimsone”?

Hva jeg mener med det??

Jo…jeg snakker om den sonen vi har rundt oss, som vi ikke liker at folk kommer innenfor… Et slags usynlig “rom” rundt kroppen som man føler er SIN sone, og ingen andres…

Kommer noen innenfor min intimsone…så tråkker jeg bakover… og enda mer bakover…Og folk som ikke har samme oppfatning av slike soner som meg…vel…de tråkker etter meg, til vi driver med en slags DANS… Noen mennesker går HELT opp i ansiktet mitt, uten at det ser ut for at det gjør noe for dem…Mens jeg flykter…


 

MEN… Er det ikke rart hvordan denne “intimsonen” faktisk kan flyttes….og man må bare leve med det…når man f eks står på trikken i rushen?

Man blir stående så nær og tett med ukjente folk som man ellers BARE gjør med kjæresten…og man kan ikke gjøre en TING for å komme unna… Om man vil hjem den dagen hvertfall…

 

 

#intimsoner #rush #nærhet 
 

12 kommentarer
    1. dedicat: Prøv deg på t-bane eller trikk en gang du er i Oslo, sånn i firetiden. 😀 Da får du prøvd det. Noen ganger til og med så voldsomt fullt at man ikke får være med trikken 😀

    2. Nå er jo ikke vi akkurat plaget med den type transport utfordringer,, men helt klart at det eksisterer en sånn sone. Foretrekker for eksempel å sitte i ene enden av en treseters sofa 🙂

    3. Ja jeg har en intimsone..og liker ikke folk tett på…Men man må noen ganger bare flytte sonen…

    4. Det er akkurat derfor jeg ikke orker overfylte t-baner, busser eller heiser.., jeg får helt angst. Blir det for ille, hender det at jeg går av for å få luft. Hadde en nabo som helst skulle stå med ansiktet helt oppe i mitt når vi snakket sammen… Jeg gikk et par skritt unna, og hun fulgte etter, noe som var ekstremt plagsomt.

    5. Nei, da er det ikke så lett å komme unna. Man må bare forsøke å unngå å stå med ansiktet mot hverandre, så blir det liksom ikke så ille, hehe. :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg