“Frogging” kan man gjøre overalt ja…;-)

Som du vet har jeg en Frogge-utfordring gående… Og som du skjønner: Frogging kan man gjøre OVERALT: 

 

Ved sjøen…

Eller bak lukkede glassdører, og i små rom som minner om telefonbokser…Og ER det… på sett og vis..

Hovedsaken er AT man frogger…og foreviger det på bilde 😉 


Så hva er dette frogge-greiene jeg maser om nå for tida da??
-Hm…enkelt forklart...: Det er omtrent som “planking” og “naking”, men altså LITT annerledes….og noe JEG har oppfunnet. Se på innlegget fra i går HER, om du vil ha detaljert forklaring og flere bilder …

Og hva er MÅLET med denne froggingen?
-Vel… DET er å spre det glade froggebudskap og kanskje få noen til å smile og le litt en dag OG få rekorden i verdens lengste frogge-tog på bloggen min. I fjor var det 18 med, jeg håper å slå den rekorden så klart 😉

OG hva må DU gjøre for å være med? 

Du trenger IKKE ha blogg selv for å være med, for du sender bildet til MEG.Så det er ingen unnskyldning for ikke å være med.

 

Så da spør jeg igjen: ER DU MED???!!

(Jeg har fått inn NOEN bilder, men trenger flere for å slå rekorden ja. Og selv om fristen er om en stund, så trenger jeg noen flere bilder SNART ….for å tro at “dette går veien” 😉 )

 

 

#froggeutfordring #foto #frogging #froggetog #bilder #påminnelse #frosk #utfordring 

16 kommentarer

Siste innlegg