Hopper som det sto om livet…

Ja…her spretter jeg avgårde..
.Jeg hopper så man skulle tro jeg fikk betalt for det…Jeg hopper så man skulle tro det sto om livet.. MEN…det gjør det ikke..

 

Jeg bare prøver å inspirere til at NOEN flere frogger melder seg på  i frogge-toget mitt…

Og hva er så frogging liksom…? Ikke hørt om det??
Vel…da er det på tide du setter deg inn i det…

 

Så – altså , HVA er frogging?

Du har sikkert hørt om “planking”, “naking” og andre rare varianter av foto-utfordringer, som man via Instagram og Facebook blir oppfordret eller MAST på å gjennomføre med jevne mellomrom …

 

Og her er da altså MIN variant av dette: Frogging.

Frogging kan gjøres overalt, akkurat som de andre farsottene, og jo mer fantasifullt, jo mer morsomt… I tillegg er du veldig heldig, for du slipper å være naken..
Du trenger bare å komme ned i froske-stilling, OG å se litt froskete ut… 

 

Kveeeeekkk!!

Så hva må du gjøre, for å delta i Frogge-toget mitt?? Her er invitasjonen, det er ikke for sent å delta. 
Og det blir veldig moro, og vi kan slå rekorden om du blir med. 
Jeg har fått noen herlige bilder altså, tro ikke annet. Mange fine små frosker til toget.. MEN skal det bli noen farsott og landeplage trenger jeg NOEN flere med i toget 😉

 


Heis-frogging..


Du trenger ikke ha blogg selv, du gjør bare som det står på invitasjonen: 

 

 

Og nå begynner det å HASTE litt som du ser!!!

 

#frogging #utfordring #foto 

17 kommentarer

Siste innlegg