Hei-hei!

Hvordan er det med DEG?
Jeg har det ganske så bra om dagen!
Fryktelig stressende, og hodepine som hamrer i vei…Men LIKEVEL..jeg har det ganske så fint.

Vi har en stor gjeng nydelige ungdommer inne på deltids-opplæring denne uka, fra hele landet, og tegnspråk, kreativt tegnspråk, tegnspråkpoesi og teater er i fokus. 
Det er hektisk, det er krevende, det er knapt tid å gå på do.
Men når man ser gleden i øynene til tenåringer, som er lykkelig for å møte andre som likner seg….

…når man ser hender som løfter seg, hos de som ikke kunne noe da de kom…
..når man får en kjempeklem bare fordi noen trives og liker seg hos oss…. da har jeg det ganske så bra!!

Da får heller bare skallebanken dundre i vei en liten stund.. Det er verdt det 🙂 

Her får du en liten smakebit på noe vi viste elevene i går.  Dette er jo ikke tegnspråk..Det er ikke en gang KREATIVT tegnspråk..Men det er “hendenes dans” like fullt. Og en fryd for øyet. Kos deg!

 
 

 

Har du det bra om dagen?

 

 

#tegnspråk #kreativtegnspråk #dans #hender #musikk #hverdag

21 kommentarer
    1. Synd med hodepinne, ikke ok….
      Men unikt at du klarer å se alt det fine og positive rundt deg <3
      Høres utrolig spennende ut, opplevelse!
      nyt helgen fine du, og krysser fingra for at det dumme hodepinnen går bort! klem

    2. Så utrolig stilig den videoen var! Og så utrolig gøy når du får sånne tilbakemeldinger fra elever og ser at de blomstrer!
      Her er dagene også litt hektiske, skulle gjerne hatt noen flere tiner i døgnet akkurat nå… Men deg hjelper å komme ut i neste uke tror jeg. Klemmer <3

    3. Bra du er fornøyd tross vondt i hodet.. Har hatt noen fine dager..men i går var jeg så svimmel at jeg kasta opp flere ganger.. i dag er jeg bare litt “medtatt”.. så håper det blir kafèbesøk og koselig lørdag i morgen…satser på det :)) Veldig stilig den videoen:)) Klem og fin kveld til deg <3

    4. Kjempegodt å høre at du har gode dager <3 Håper hodepinen gir seg!
      Selv har jeg det kjempebra, og jeg koser meg med kattene, øving på fløyta, spillejobber på fløyta, trening og kor 🙂
      Jeg elsker å lese bloggen din, for det er alltid en positiv lesing 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    5. Det var fascinerende og flott og se på! Også så flinke!
      Jeg har det ganske bra om dagen, godt å kjenne at hodet er litt mer på plass 😉
      God helg! 🙂

    6. Så godt å høre at du har gode dager, – håper den hodepinen gir seg snart og det å drikke nok vann er viktig. <3 Her er det litt tungt om dagen, men det hjelper å lese bloggen din, hvor du bl.a. minner oss på å se de gode tingene, - for de er det jo også en del av. :o)

    7. Det er så godt å høre at hodepine og stress ikke er en hindring for at du har det bra, spesielt når det er så mange gleder i livet som bør være roten til om man har det bra eller ei! 🙂
      Kjenner selv mye på hodepine om dagen på grunn av skolestress, og det er slitsomt.. Spesielt fordi man trenger å ha hodet på plass, og med en gang smertene kommer mister man mye av evnene man egentlig skulle ønske man hadde. Slik er det iallefall med meg, og ettersom jeg studerer til å bli revisoer/siviløkonom er det flere fag der hodet virkelig må fokusere. Likevel er jeg utrolig takknemlig for at jeg klarer å holde motivasjonen og gleden oppe :)) – Jeg skal innrømme smertene er roten til mye frustrasjon, men likevel går det faktisk veldig bra med meg!
      Det er jo så deilig at det snart er jul, og som jeg gleder meg til å bli ferdig med eksamener!
      Ha en fin helg <3

    8. Knallstilig!!!!! Håper hodepinene er bedre. Jepp, jeg har det bra i dag. Nå skal jeg steke en haug med kjøtt og etterpå blir det kostevalsen før det er helga og farsdagsfeiring med familien. Klem til deg 🙂

    9. Hei kråka.
      Høres ut som du har hendene fulle om dagen=) er innom å ser til deg nesten hverdag må du vite.
      Her går det veldig bra=) takk som spørr.

    10. Takk som spør, Frodith! Og takk for den fine videoen! Jeg har kommet i en bedre periode med kroppen min. Bruker krykker nå og får mindre smerter i hofta. Og har bestilt ny hofte. Drikk mye vann, Frodith! Du trenger væske så blir hodepinen borte igjen! Høres som du har en spennende og fin jobb! Ha en fin dag videre! Klem

    11. ER så deilig den følelsen du beskriver der ja. Håper skallebanken gir seg. Jeg har det aldeles utmerket. Veldig koselig å være sammen med guttene og bare sose rundt og nyte livet. klemmer

    12. det var vakker dans med hendene 🙂 og ikke noe er bedre enn å ha fine dager på jobben,så håper jeg att skallebanken avtar fort,akkurat den trenger du ikke :))jeg har stort sett gode dager,klart enkelte ting kunne jeg vært foruten,men prøver å lage meg gode dager uansett hva som skjer rundt meg

    13. Du må passe på så du ikke sliter deg ut…men skjønner hva du mener..det å SE andre vokse..det er en glede i seg selv…Jeg har det ikke noe godt om dagen..men er gjerne sånn om høsten..akkurat som kroppen skal protestere litt…Ha en god dag og nyt helgen!

    14. Åh godt å lese slike innlegg:)) blir glad inni meg av det! Håper skallebanken *går hjem til morra si* så du får det eenda bedre:))
      Jeg har det bra,takk som spør:)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg