Shopping ;-)

Du fikk vel med deg jeg var innom Desigual og shoppet litt? Det ble ikke SÅ mye, men jeg kunne rett og slett ikke gå derfra uten LITT…He-he..Så nå er julekjolen i boks..Eller nyttårskjolen…Eller rett og slett en kjole jeg skal bruke akkurat når jeg har lyst..På fest, på jobb eller på sommeren. Jeg bruker alt om hverandre jeg 😉

 

 

 

Det var også masse kunstnere som sto og solgte ting til jul inne på Nordstan, flaks for oss. En herlig kunstner som het Agneta Hansson solgte masse fine greier som jeg falt for: Kjøpte i vei. Folk kan glede seg til jul i alle fall…

 

 

 

 

 

Har du begynt å kjøpe julegaver?

 

 

#shopping #kunst #klær #outfit #smykker #agnetahansson 

23 kommentarer
    1. Veldig fin 🙂 Jeg bruker “finkjoler” til hverdags med tette strømper, boots og lang cardigan 🙂 Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave…. er kjempelenge til jul, vettu 😉

    2. Wow, den kjolen var lekker til deg! Du ble rett og slett kjempestilig. Den kjolen får du nok brukt mange ganger. Shopping er gøy, og spennende å se litt andre butikker og steder enn dem vi er vant med. Jeg har ikke startet med julegaver enda, jo en for lenge siden men resten får jeg ta senere. Klemmer <3

    3. Så flott kjole og fine julegaver! Sikkert en opplevelse å få besøkt Desigual i Gøteborg også! <3 Ønsker deg en fin kveld! :o)

    4. Takk for turen 🙂 Kjolen din er superfin, du må bruke den ofte 🙂 Hils Salt og Pepper og si takk for mange morsomme minner fra Gøteborg 🙂
      Klem fra Oslopadda

    5. Se der ja..den var fin til deg..flotte poseringer også :)) Lurt å bruke klær til flere årstider og anledninger :)) Så koselige gaver du kjøpte også.. Skal bare ha noen få pakker så de kjøper jeg nok i uka før julaften :)) Klem til fine deg <3

    6. den kjolen var fin ja :)) du kler så utrolig godt det merket ,og den passer veldig godt i høst/vinterhalvåret iallefall.
      Fine gaver du har kjøpt,kjekt med noe litt annerledes :))helt fiks ferdig med alle julegaver jeg 🙂

    7. Var veldig fin!!! og du kledde den svært godt. men det er vel en av grunnene til at du har endel Desigual klær etterhvert….
      ja, jeg har kjøpt en del, og siden jeg kjøper til mine barn og barnebarn fra andre i familien så kan det bli en heftig tid fremover….:)

    8. Wow! Den kjolen var lekker! og så flott som nyttårskjole! Med raketter på! hihih..men som du sier..den kan brukes til alt…Flotte fargerike smykker, og fat…ha en god dag og du kan være superfornøyd med handelen ja….

    9. Flott kjole du kjøpte der. Starter med gavene til tirsdag, veit hva jeg skal kjøpe og tar tid til frisøren samme dag. Pluss at det er småting til heimen som må ordnes også. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg