På høyt gir!!

Bare en kjapp tur innom for å si at jeg ER her!! 
Det er litt høyt gir her om dagen så har ikke sjanse overhode til å svare på kommentarer som kommer inn. Men jeg leser dem og koser meg med dem 🙂  For jeg er SÅ glad for at du kommer innom og leser hos meg, og legger igjen små spor.

Jeg har vært på farta fra tidlig morgen, litt jobb, en tur på landet og til slutt landet jeg her hjemme med rottentotter og lange armer (pga av poser med mye rart…). 
Kalendergaver er pakket klar til deg og de andre, men det er en del annet å gjøre også.  Det å ha julekalender føles nemlig som å bedrive ekstrem-sport på et vis… Man kaster seg ut i noe, som virvler en rundt, uten at man ANER hvor man havner…Det går som regel bra, men man aner altså INGENTING om veien og resultatet før man starter..He-he..

Men jeg gleder meg altså VILT til i morgen når det hele sparker i gang!

Ha en fin kveld <3

 

#julekalenderforberedelser 
 

10 kommentarer
    1. Du er kjempeflink! Synes det er imponerende med alt du rekker over 🙂 Skulle ønske jeg klarte å være like effektiv ^^
      Går på kurs om dagen, i tillegg til at jeg må hjelpe bestemor en del også har jeg satt meg et tullete ambisiøst mål for bloggen/Youtube i desember. Vi får se om jeg får det til.
      Jeg skal i hvert fall prøve å få stikket innom deg hver dag i desember, får så julestemning av å svare på julenøttene dine ^^

    2. Det er mange som har det travle tider fremover nå. Og som alltid før streser folk som bare det. Men alt ordner seg til slutt. Ha en fin kveld.

    3. Ære være dere som står på for å lage masse koselig lesning og opplevelser i form av julekalendere her. Men du må ikke stresse for mye nå da, så du blir syk av det, he-he! Jeg vil kikke innom deg så godt jeg kan framover. Om du ikke kommenterer her, så overlever jeg. Jeg bryr meg ikke såp hardt om det. Men nå skal jeg sette meg ned for å male litt. Det er virkelig avstressende 🙂
      En fin kveld til deg også!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg