I fartaaaa!!!

 

Ja..her går det fremdeles rimelig fort!! Men jeg ER bak her altså. Det er siste innspurt med jobb, og masse å gjøre der. I tillegg løper jeg rundt og kjøper julegaver og slenger rundt meg med rotter, når jeg ikke er her inne og styrer på. 
Stort annet blir det ikke tid til. 
I morgen skal jeg på teater!! Det blir kos! Med søsters.

Men nå må jeg løpe igjen!! Ting skjer!! 😉 
Vil du være med i dagens luke i kalenderen, så trykk på bildet!

 

#adventskalender #julekalender #påminnelse 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg