Vinter wonderland..

Knitrende spor i snøen
Som føtter i potetmel

Små røykdotter i munnviken
Lett napping i kinnene
Knallrosa hud på et øyeblikk under ullgenseren

Stikker fram en hånd
Den stivner
Rekker så vidt et raskt klikk på utløseren
Før den fyker tilbake i votten

Vinter- wonderland
 

Dette er det kaldeste stedet jeg har vært noen gang: RIngebu i 2010. Minus 35 grader sikkert..Fotoapparatlinsen stivnet! Noen av bildene så helt “krakkelert” ut. (mønstrete)

 

 

Dette var stikkordet VINTER WONDERLAND
Utfordringen og listen kommer fra Solviwar.blogg.no
Et stikkord pr dag, og et bilde som passer til. (Jeg jukser og tar flere 😉 )  Ikke noe kunne passe meg bedre enn en sånn liste i disse dager. Og jeg setter alltid pris på alle som blir med på slike utfordringer hos meg, så JEG er med!!

Hun har lagt ut en ny liste som du kan gjøre for denne uken om du vil, du finner den om du går inn på bloggen hennes. JEG må bare bli ferdig med DENNE listen først…

 

 

#vinter #foto #utfordring #challenge

16 kommentarer

Siste innlegg