Jakten på nordlyset..

Jeg skal love deg at jeg har gjort ALT for å gi deg et bra bilde av nordlyset!!
Ikke akkurat i dag….for rundt om kring i sentrum av Oslo skal jeg love deg at det er dårlige nordlys-forhold….Men om du leste bloggen min i fjor vinter, så husker du nok at jeg dro til Tromsø på nordlys -jakt…Og fant ingenting de dagene jeg befant meg der…Eller hvertfall så dårlig at det ikke vistes på kamera… Så ikke si at jeg ikke har PRØVD i det minste.

I tillegg kan jeg jo skryte av å ha bodd tre år i nordlysets hjemplass: Alta 😉
Så nordlys hver dag hele vinteren igjennom jeg…Hvertfall så ofte at det føltes som dagligdags…Men på den tida hadde vi jo knappest kameraer..Og langt mindre blogg… Så da finnes det ikke noe fra DEN tida heller..

Så…da får du nyte min egen tolkning av nordlyset, på tegning…
Og dermed er jeg ferdig med Solviwars foto-utfordring for uken som gikk. Moro var det, og mulig jeg tar fatt på del 2 hos henne 🙂 

 

#foto #fotoutfordring #nordlys

25 kommentarer

Siste innlegg