Min refleksjon – en anbefaling :-)

Av og til kommer jeg over blogger som liksom sniker seg litt under huden på meg. De griper meg på en spesiell måte. 

En som befinner seg i denne kategorien er Minrefleksjon.blogg.no. Hun er er ikke sånn som sveiper beina under føttene på deg sånn umiddelbart. Hun har ikke prangende bilder og store overskrifter som lager hakeslipp sånn ved første øyekast… Nei..hun er mer av typen som sniker seg inn under huden på deg, sånn sakte men sikkert. 

Med få bilder og lite ståhei FANGER hun deg rett og slett,  drar deg forsiktig inn i sine temaer og tanker, bare fordi hun SKRIVER så godt.. Hun har tekster som oser av empati og klare tanker. Hun har tekster som dirrer i harme. Hun har tekster som hun VIL noe med. Hun er ung, men klok og moden.

Hun er en av FÅ her inne på blogg som får meg til å lese også de dagene hun ikke har et eneste bilde på bloggen sin. Og det sier ikke så rent lite i vår hverdag hvor vi bombarderes av bilder i alle varianter.

Jeg anbefaler en tur inn til Minreflkesjon, for å få noe å reflektere litt over 🙂 

 

 

(“stjal” bildet hos henne, så dere ser den EKTE varianten… 😉 )

 

Kjenner du Minrefleksjon?

 

#blogganbefaling #blogger #refleksjon #minrefleksjon

9 kommentarer

Siste innlegg