Hun i speilet..


 

Som regel er jeg god-venner med “hun andre” der inne i speilet.. Som regel fortjener hun en kjempeklem og et smil. Så da gir jeg henne det..Og hun gir det tilbake…

 

 

Noen ganger kan hun likevel gjør meg “eitrandes forbanna”. Og da vil jeg skrike høyt i sinne.. Men det hjelper ikke stort…for hun skriker bare tilbake…Og sånt er jo ikke særlig konstruktivt…

 

 

Om jeg en dag skulle våkne med “en diger sky over hode” og være en skikkelig surmule-kjerring…så kan du være HELT sikker på at hun er ikke særlig til støtte, eller hjelp… Hun setter bare leppe fram, med DET blikket…for liksom å vise meg hvordan jeg ser ut…

 

 

Men skulle jeg være litt trist og lei…litt utafor rett og slett… Da gir hun meg en klem og sier hun forstår…

 

 

Når jeg er riktig tankefull og sitter stille og betrakter verden…da plutselig er hun der, rygg mot rygg…og gir meg noe å støtte meg til..Gir meg støtte i mine tanker…

Hun i speilet… 

Er du godvenn med deg selv?

 

 

#tanker #livet #speil #

21 kommentarer
    1. Du er jo bare fantastisk! *Klappe i hendene*
      Jeg er stort sett god venn med meg selv. Jeg tror man blir bedre og bedre venn med seg selv jo eldre man blir, jeg føler det slik hvert fall 🙂 Man gir kansje litt mer f.. når man blir voksen 😉

    2. være venn med seg selv er jammen ikke lett, det krever mye, og egentlig mye mer en hva jeg har.
      MEN vi har blitt MER venner ,og blir stadig mer på samme side og ikke så uenige om alt!:)

    3. He he. Herlig bilde- og ordhistorie. Det siste bildet av deg var nydelig!
      Jeg liker stort sett hun jeg ser i speilet jeg også. Hvis ikke jeg gjør det, jeg som kjenner henne best, hvorfor skal andre gjøre det? 😉

    4. Du har klipt luggen og farga håret og greier og jammen er du smashing på det siste bildet søs! <3 Jeg er skikkelig uvenn med meg i dag for jeg må rydde enda jeg ikke vil...men snart ferdig og da blir det malerigreie 😀 <3 gooodklæmme 🙂

    5. Ja, jeg er god venn med meg selv, og jeg er min egen beste støtte, egentlig. Hadde det ikke vært for at jeg kan ta en alvorsprat med meg selv en gang i blant, så er det jammen ikke godt å si hvor jeg hadde vært i dag.
      Det hjelper å starte dagen med et smil til hun dama i speilet, for hun smiler jo alltid tilbake 😀
      Veldig koselig innlegg dette her, og gir gode refleksjoner <3

    6. Ååååh så fine bilder..og jammen er du dyktig på ulike utrykk 🙂 Og ja det er nok litt slik som du beskriver her…. Stor klem fra meg <3

    7. Det er kanskje lettere og møte seg selv i speilet enn i døra. Har stort sett kontroll over meg selv. Men ikke alltid og da går det ei kule varmt innimellom. Ha en fin dag.

    8. Så vakkert! ja speilbildet er godt å ha..en som virkelig forstår deg…hihihi..og er en hermegås..Tja…om jeg er venner med meg selv…ikke alltid…men prøver så godt jeg kan….Flotte bilder av deg, og ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg