Snart påske ;-)

Ja…da er det snart påske…Enten du planlegger å feriere med småturer til Sverige på Harry-handel…..(slik Salt og Vaniljeogpepper gjorde for et par år siden)…

 

 

 

 

 

…eller du planlegger å feriere i solveggen på hytta…

 

 

Påsken er hvert fall klar, og jeg har gule kjolen hengende klar i skapet. 
Så for meg blir det nok noe mer liknende Systembolaget i Sverige, med Salt og Pepper enn skitur på fjellet…

 

 

Har du noen planer for påsken?

 

 

#påske #sverigtur #harryhandel #ferie #hytte #saltogpepper 

24 kommentarer
    1. Godt du har funnet fram den gule kjolen, da blir det nok sol. Jeg håper å endelig få lete etter hestehov, gå lange turer og lese masse koselige bøker. Gleder meg allerede til påskegodt! Klem 🙂

    2. Så flotte bilder av Salt og Pepper og påsken…Her blir det påskeferie..mannen har tatt ut over en uke..Så vi skal ut å farte med bobilen..blir nedover i Sverige..mot Ullared…tror vi…Får se…tar det som det kommer….men ferie, det blir det….Ha en god ny dag!

    3. Vi har ikke planer for påska akkurat. Hadde tenkt å dra på hytta, men det er så mye snø og så mye vinter her enda at utedassen ikke frister. Dessuten så drøyer vi litt med å sjøsette båten, siden den etterlengta våren ikke har gjort sitt inntog enda. Her blir det nok hjemmepåske! Men første påskedag drar vi til Tenerife … håper det er mer sol og varme der. 🙂 Ha en fin dag.

    4. Ja jeg husker Salt&Pepper på Harrytur 🙂 Godt de slapp velberga fra det 🙂 Ingen planer her i det hele tatt,, faktisk ikke snakket om påska ennå 😛

    5. I påsken tar vi ferge til Danmark og tilbringer noen dager der. Så må vi nok innom svigermor en tur for hun har bursdag i påsken, men ellers er planene helt åpne. Vi skal bare kose oss og slappe av. Klem <3

    6. Herlige bilder, he he =) Vi har ikke “landa” påskeplanene enda, så om det blir skogspåske eller fjellpåske, det får bare tiden og sola vise 😉 Denna frua er så lei snø – så det frister ikke akkurat å reise opp til mer 😮 hihi

    7. Det skal bli kjempeherlig med en velfortjent påskeferie 🙂 Håper på en fint og stabilt påskevær.
      Selv blir jeg hjemme i påsken. Pga reumatismen min og betennelsene jeg får pga det går jeg ikke på ski. Jeg kommer til å få trent litt. Siden Nadina har kattunger blir i hvert fall jeg hjemme. Mulig mannen min reiser opp til Namdalen sammen broren sin noen dager i påskeferien.
      Søsteren min og familien hennes reiser på hytta deres i påsken, og da har jeg sagt at jeg blir hjemme i byen slik at jeg kan være litt i nærheten av moren min.
      Jeg gleder meg til å pynte opp med gul påskeduk, gule tulipaner og og gul påskepynt 🙂 Det synes jeg er kjempekoselig 🙂
      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg