Møte i vårsolen <3

To timer? To dager? To uker?
Spiller ingen rolle på lengden. Å møte “tvillingsøsteren” sin er alltid topp, uansett lengde på møtet.
Kjersti- Minmatgaleverden.no- er en spennende og herlig venn å ha. Hun er ærlig, snill, vakker, morsom, intelligent og modig. Og for hver gang vi treffes så finner jeg ut noe nytt om henne. 
Det er jo det som er spennende med vennskap, både nye og gamle egentlig. Man finner ut nye sider, på grunn av nye situasjoner, og det er hele denne pakken av ALT som gjør folkene til de de er, som gjør at man blir så himla glad i dem.

Jeg og Kjersti er like på mange områder, det er noe med rytmen…som jeg kaller. det. Den er litt lik. Vi har opplevd en del ting som er litt like, og har en grunnholdning til livet…noe med humøret…som er ganske lik.
Men vi har også mange ting vi IKKE er like på, og jeg liker det like godt. Det at folk er forskjellig fra meg beriker jo bare vennskapet i mine øyne. 
Selv om vi ikke har kjent hverandre SÅ lenge (eller kanskje heller si OFTE) på utsiden av blogg-blokka, så vet jeg at Kjersti og jeg kan sitte stille i hver vår stol å lese hver sin bok. For meg er det også et tegn på godt vennskap: å kunne sitte å være stille sammen. For selv om som regel skravla går når vi møtes, så er det noe med å vite at man KAN være stille sammen 😉

 

 

Kjersti var elegant som en modell i går, i second -hand fra topp til tå om jeg ikke husker feil. 
Hun skulle på boklansering – med gjengen fra “Kakekrigen”, og hennes oste-kake er valgt ut til å være med i forfatterens bok. Tenker det ble en artig kveld jeg!

 

 

Nå gleder jeg meg masse til å dra på tur med min tvilling fra Bergen.

Om to uker drar vi på nye eventyr, i Polen 🙂 

 


#vennskap #blogg 

16 kommentarer
    1. Kjersti er en herlig jente og jeg skjønner at dere koser dere sammen. Fint bilde av dere to sammen og fine “modellbilder” av Kjersti til sist. Klemmer <3

    2. Koselig :)) Ja man kan gjerne være litt ulike bare man er snill og grei..hehe.. Fine rødtopper er dere og Kjersti var stilig på “catwalken” ja :)) Klem <3

    3. Sjarmerende par i vårsolen. Den ene kjenner jeg litt bedre enn den andre. Jeg bør vel gå inn å se på bloggen til venninnen din også. Vi har jo litt til felles siden jeg også er glad i å lage mat og bake, og har flere oppskrifter på min blogg. Jeg er sikker på at dere har en god tone, det synes på bilder her.

    4. Så koselig å lese 🙂 Var sikkert en veldig koselig og fin stund sammen, moro å finne ut nye sider ved venner, en blir vel aldri helt ferdig med det. Et evig «eventyr» 🙂 Håper onsdagen smiler til deg også 🙂

    5. Åååå, ja det var koselig i går. Synes vi fikk snakket masse selv om det bare var to timer. Og om to uker sitter vi i et annet land. Oj som jeg gleder meg. Takk for fine ord min venn, jeg har det på samme måte med deg. Og jeg tror vi kommer til å storkose oss på tur sammen 🙂 Nå skal jge snart ta toget hjem 🙂 klemmer<3

    6. jeg har ikke mødt Kjerst,ikke deg heller ,men jeg opplever alikavel det samme som du beskriver her,2 flotte damer det er lett å like og lett å trives ilag med ,fine bilder av dere ,og second hand kan være spennende om en finner det rette :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg