Shopping og champagne!

Nå kan jeg ikke skryte på meg å være den mest aktive verken på shopping-fronten eller champagne-fronten ennå… Men Kjersti har likesom “tatt av litt” på begge fronter, og det smitter jo litt over på meg så klart…


Så i går  både SÅ jeg på Desigual-klær….

 

Kjøpte leppestift som IKKE vil av igjen…

 

…og DRAKK champagne med begge hender… på stranda..

 

En god dag på stranda I Sopot, med vind i håret, champagne i blodet og gode samtaler <3

 

 

 

 

 

 

Vi koste oss så lenge nede på stranden der at vi “gikk glipp av” middagen faktisk. Det ble hvitløksbaguetter på rommet og en haug romgodt så klart. 
I dag blir det tur til Gdynia. En liten by til som til liksom ligger på rad og rekke langs Gdanskbukta her. Vi skal på et marked som skryter av å være litt slik de var i “gamle dager”, så vi får håpe på et realt loppemarked med litt gamle artige ting. Kanskje DET får fart på “shopping-foten” min for alvor..?

Hvis du vil lese om strømpeløse og bh-løse Kjersti, så trykk på Kjersti så kommer du dit.

 

 

#marked #gdynia #shopping #champagne #strand

14 kommentarer

Siste innlegg