Når flaksinga tar til …

Jepp…klar for ny flakse-runde… 
Du vet hva det betyr?? Klar for litt glede-seg over og glede-seg-til..

Nå om dagen kommer denslags trillende som perler på en snor, gjelder bare å få de ned på tastaturet før de triller av snora: 



Glede seg over
– Jeg gleder meg over sola som blender meg når jeg rusler til trikken om mårran
– Jeg gleder meg over fuglene som kvitrer om kapp i hekken i det jeg plystrende passerer på vei hjem
– Jeg gleder meg over gresset som grønnes mens jeg skriver dette
– Jeg gleder meg over å ha en kropp som fungerer, et hode på rett plass og et hjerte som smiler

Glede seg til
– Jeg gleder meg til å treffe Karidansen til helga, for å gå tur og å tenke ut ting til bloggtreff
– Jeg gleder meg til å lage 17. mai for mamsen og feire bursdagen min litt i samme slengen
– Jeg gleder meg til å dra på Kristiansand-tur med Mammaen til Lille Supermann i juni
– Jeg gleder meg til sommerferie og late dager i sommerkjoler, i by, på fjell og på strand
 

 

Karidansen.blogg.no og meg i april

 


Har du noe du gleder deg over eller gleder deg til?

 

 

#glede #livet #bloggtreff

32 kommentarer

Siste innlegg