Fargeglade Karidansen <3


Ha-ha…ja nå er jo ikke DETTE Karidansen ser du vel!!
Men den kua står der Karidansen bor i natt.
 Der vil jeg også bo en gang! Fargerikt og flott stedet der også, for ingen inviterer vel en slik ku til å stå i gangen der, uten å like farger?? Sofaer og stoler er også flotte og fargerike.

 

Men altså nå var det Karidansen vi skulle prate om…For vi har kost oss veldig i dag. Vi har gått tur langs Akerselva. Drukket Eplemost hos Hønselouvisa. (Jeg hadde ikke penger en gang… Men det hadde Kari 😀 ) Kun Vipps og cash som funket der, og jeg hadde INGEN av delene..

 

Lunsj på Storo-.senteret.
Og siden jeg har blitt så Internasjonal og vågal av meg (knis) så tok jeg Vårruller til lunsj!! Her har de til og med hørt om bankkort 😉

 

Vi var innom området rundt “Det andre teateret”. Litt usikker på hva det heter det området…Fint område med mange koselige restauranter og kafeer.

 

 

Fossen ved Mølla var diger nå, og det måtte vi jo ta bilder av. Det sprutet langt opp på gangveien…Nå er det VÅÅÅÅÅR!!

 

 

Ellers: Siste Nytt om bloggtreff!! Hvis du også vil treffe HERLIGE KARIDANSEN:

Les Frodiths Avis som kommer ut snart!!


 

#bloggtreff #karidansen #bloggere #akerselva #mat

 

16 kommentarer

Siste innlegg