Fine folk på bloggtreff <3

Dagen startet med Karidansen på fanget, sånn omtrent…Vi var og ordnet litt på Jaipur før de andre bloggerne kom. Karidansen er stamgjest der oppe, og vi fikk lov å pynte med Karis medbrakte duk og blomster. Deretter tok vi en liten time på hotellrommet hennes, før vi landet i en giga-stol i foajeen og ventet på Evaswindow. 
Så var vi klare for Tigern, hvor vi skulle møte de andre. 

Gjengen som møtte opp er bare HERLIGE folk <3
Dedicat, Utifriluft, Annebe, Evaswindow, Solliv, Poesimylife…ja også Karidansen og meg da…VI er ganske OK vi også 😀

Maten på Jaipur var herlig DIT skal jeg igjen for å spise altså. (Kjersti!! Dit skal vi gå en gang !! Når du er i byen og vi blir sliten av all modell-jobbingen :-D)
Jeg spiste Mango-lam, og det smakte himmelsk. 
Dedicat og Evaswindow hadde meg gaver til oss, og Poesimylife spanderte is og brus på meg <3

Vi hadde noen timer på en gressplen ved Akershus festning etter maten. Det var Musikkens Dag, så det var mye liv og røre i byen. Men blogg-folket hadde nok med hverandre, for vi hadde mye å prate om. 
En super dag, med supre folk. ALLE var lik seg. Alle var som de viser seg på bloggene. 

Jeg har storkost meg, og hatt en deilig dag. Dette må vi gjøre igjen folkens!! 🙂

Venter på Evaswindow

En herlig gjeng  på Jaipur<3 Karidansen, Poesimylife, Utifriluft, Solliv, Dedicat, Evaswindow og litt av Annebe..

Evaswindow og Annebe

 

Solliv , Dedicat og Evaswindow

 

 

 

Man kan aldri få nok is!! Kan man vel?

 

 

Selv om det var rett før jeg “mistet” MIN 😉

 

Av sluttet på “duken” til Karidansen  ved festningen..

 

 

Annebe og Dedicat

 

Solliv og Utifriluft

 

Tusen takk for en uforglemmelig dag dere! <3 Treffer dere gjerne igjen, alle sammen 🙂

 

#bloggtreff #bloggere #restaurant #indisk #is 

64 kommentarer

Siste innlegg