Blåmandag..

Det hadde du nok ikke ventet deg? Eller hva? At en blåmandag kunne være slik?
Det kommer vel an på det vel, hvordan man ser det? 
Eller på hvordan man velger å tegne det man tolker…

Dagen har vært full av blå-blå himmel..
Jeg har ikke ligget i gresset og tittet opp på undersiden av blomstene,
mens en marihøne har trippet med kilne føtter over pannen min..
Jeg har ikke ligget i varmt gress og sett løvetannens “avkom”  blafre mot nye marker på et litt for tidlig tidspunkt.. 
Jeg har ikke sett vingen av en sommerfugl slå mot en langstrakt vei mot himmelen…

Men det kunne jeg godt ha gjort. 
For mandagen har vært blå-blå, og med temperatur som Frodithen kan like..

Movingon.blogg.no sto for denne tegneutfordringen. Tenker hun ble overrasket over denne tolkningen 😉

 

 

#tegning #utfordring #blåmandag

12 kommentarer

Siste innlegg