Frøken Frodith i “godlune”

Du synes kanskje ikke jeg ser ut til å være i “godlune”? Med det strenge blikket der? Vel…det er bare juks og fanteri, og spill for galleriet.  Kun for å vise “frøken-fakter”. 

Du vet jo at når Frøken Frodith dukker opp er det en liten “test” på gang. Det betyr en liten konkurranse på om du har “fulgt med i timen”. Så siden jeg har lovet å være SNILL, så er spørsmålene ikke så vanskelige i dag. Slik kan flere være med å delta. Og siden du har sett flere bloggere med bilde, samlet her inne hos meg i det siste, så skulle det være mulig å kanskje klare noen av svarene?

Skriv svarene/bloggnavnene i kommentarfeltet før klokka 24 i kveld.
Det blir PREMIER så klart 🙂 
Her er oppgaven: 


Hvem er bloggerne på tegningene under?

 

1)

 

2)

 

 

3)

 

 

4)

 

 

5)

 

6)

 

 

7)

 

 

Ønsker deg lykke til! 🙂

 

 

#konkurranse #bloggere #tegninger #

12 kommentarer
    1. Ser at jeg er for sein til denne – og så kan jeg alle! Ja ja har kost meg på sommeravslutning med jobben og det var kjekt. Kan ikke få med meg alt heller. Nyt helgen 🙂 Klemmer <3

    2. Hmm…jeg har ikke fulgt ordentlig med, for jeg tar ikke igjen hvem nr. 6 er, så da vinner jeg jo ikke 🙂 Men de andre var kjente og kjære <3
      1. Annebe
      2. Dedicat
      3. Dvergpinschereimitthjerte
      4. Evaswindow
      5. Karidansen
      6. (Er noe kjent, men jeg klarer ikke å få det frem). Hårfargen er din, og Kjersti (Minmatgaleverden) sin 😉 Alt jeg klarer å komme på 😀
      7. Elevele
      Spent på å se hvem vinneren blir <3

    3. Så gøy 😀 Jeg elsker disse tegningene 😀
      Og jeg må jo så klart prøve meg:
      1. Annebe
      2. Dedicat
      3. Dvergpinchereimitthjerte
      4. Evasvindow
      5. Karidansen
      6. Frodith (hoppende og glad)
      7. Elevele
      Håper du har en fin helg i vente <3

    4. Wow. Kanskje jeg endelig kan gjøre frøken Frodith fornøyd, for disse synes jeg å dra kjensel på… 1; AnneB, 2, Dedicat, 3, Dvergpincher i mitt hjerte 4, Evas window, 5, Frodith`en selv 6, Karidansen 7, Elin slåen. Kan det være riktig? Dette blir spennende! God fredagsklem. Eller, nei, et stort rødt eple til Frøken Frodith passer bedre 😉

    5. Kjempegøy med konkurranse 🙂
      Blogger nr.1: Anneb
      Blogger nr.2: Dedicat
      Blogger nr.3: Dvergpinschereimitthjerte
      Blogger nr.4: Toiviosdatter
      Blogger nr.5: Poseimylife
      Blogger nr.6: Solliv
      Blogger nr.7: Karidansen
      Premien blir en sydentur for to? Ha, ha, ha 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin fredag, og ei kjempefin og god kveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    6. Ojj..så tidlig på morgenen…ja jeg må jo ikke svare nå..men denne gangen tror jeg at jeg kan de fleste…Men..vi får se…kanskje tar jeg feil..igjen..hukommelse er ikke noe jeg kan skryte på meg…hihih..
      nr 1: annebe (litt usikker..)
      nr 2: dedicate
      nr 3: MEG eller dvergpinscherene da…hihih
      nr 4:evaswindow (usikker)
      nr 5: etdiktomdagen
      nr 6: deg eller “tvillingsøsteren” din (husker ikke navnet)
      nr 7 elevele
      Kanskje jeg roter litt igjen..men jeg prøvde ihvertfall…hihih.. ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg