Nå er det bare å vente på postmann folkens ;-)

Ja..nå ser kanskje ikke DIN postmann sånn ut men…Men jeg skal i hvert fall GI noe til postmann…sånn at han kan levere det til de som klarte riktig svar på min lille konkurranse i går. 
Jeg har av og til Frøken Frodith- tester her inne. Og da gjelder det å ha “fulgt med i timen”. Jeg er jo lærer, og når det nærmer seg tentamens-tider for noen og enhver, så kjører jeg like godt en her inne også.. Og av og til sjekker jeg på HELT andre tidspunkter også. 

Jeg skjønner at noen av oppgavene fremdeles var litt vanskelige for noen, og det betyr at læreren ikke har gjort jobben sin muligens. Men det var en del som hadde riktig svar også, så de blir “Frøken Frodiths Gullunger” for denne gangen, og får en premie i posten 😉

Her er de som hadde riktig svar, og som kan begynne å vente på postmann:

Elevele.blogg.no
Minmatgaleverden.no
Etdiktomdagen.blogg.no
Fruensvilje.blogg.no
 


Og her var de riktige svarene på hvem bloggerne var: 

1) Annebe.blogg.no

 

2) Dedicat.blogg.no

 

 

3) Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 

 

4) Evaswindow.blogg.no

 

 

5) Karidansen.blogg.no

 

 

6) Frodith.blogg.no ( Det er jo MEG jo!!!) 😀

 

 

7) Elevele.blogg.no

 

 

Håper du får en fin dag der ute i verden <3

 

 

#konkurranse #premier #vinnere #bloggere 

24 kommentarer
    1. Buhu, det er ingen vits i å vente på postmannen, for jeg har jo ikke deltatt. Enda jeg visst alle sammen, og hadde begynt å skrive kommentar og greier. Men så skjedde det noe og jeg skulle gjøre det ferdig siden, noe jeg glemte!!!!! Typisk. Men jeg smiler likevel og er kjempefornøyd med de som har løst oppgaven riktig. Kanskje jeg får det med meg neste gang? For kjenner jeg deg rett, så finner du snart på nye sprett og hopp. Klem til deg 🙂

    2. Min matgale verden: Ja, nå klarte du det helt fint også 🙂 Gullungen <3 Ja, nå blir det litt av hvert i kassen 😀 Moro å sende 🙂 klemmer <3

    3. Eva: Ja, jeg var LITT på om jeg skulle godkjenne den, men siden du nevnte både meg og Kjersti, så ble det ikke 😀 Neste gang 🙂 Klemmer <3

    4. Wohooooo, ELSKER å være gulllunge! GLEDER med til postmannen kommer med både det ene og det andre. Du verden så heldig jeg er! TAKK <3 Du gjør hverdagen til en spennende dag! klemmer<3

    5. Gratulerer til vinnerne <3
      Og så var jeg jo inne på helt riktig svar 😉 Bare at jeg ikke svarte, jeg bare kommenterte 😀
      Koselig tentamen <3
      Klemmer <3

    6. Så flotte bilder. Jeg fikk dessverre ikke med meg den konkurransen i går. Jeg fikk selv levert premie personlig til deg hehehe. Det ble is og Pepsi Max på deg den dagen bloggtreffet var 🙂 Du var jo vinneren av morratryne og det gikk vel 6 måneder før jeg fikk “gjort opp” hahahaha
      Neste gang jeg har konkurranse så skal jeg komme meg på postkontoret kjapt 🙂 Tusen takk for din tålmodighet <3
      Håper at helgen din er fin <3

    7. Gratulerer til alle gullungene! Denne gangen kunne jeg alle uten å sjekke gamle innlegg, men så kon jeg litt vel seint hjem i går – etter fristen ved midnatt. Jeg skal ta det igjen en annen gang:-) Ønsker deg en fin lørdag. Klemmer <3

    8. Hipp huurraa og gratulerer ;D Jeg skulle jo være med, men det druknet i så mye annet her. Men jeg tror jeg hadde klart alle 😀 Du er bare helt utrolig til å finne energi til å sette i gang sånne ting 🙂 Imponert 😀

    9. Aha…Karisdansen klarte jeg ikke….nei..jeg klarte det ikke denne gangen heller..men grattis til de som klarte!! hihihi..kanskje jeg husker til neste gang…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg