Skygge-lek

Nå er sommeren virkelig her altså!!
Når jeg kan løpe rundt med kamera, lete opp rare plasser og ta skyggebilder og bare gi blaffen i folk som ser meg vri og vende på meg, da er det virkelig blitt sommeren. For i starten er jeg litt “rusten”, titter meg litt over skulderen. Litt “redd” for om noen ser meg.. Men så ….når jeg er i gang.. plutselig løsner det, og jeg gir bare fullstendig blaffen i folk rundt meg… Jeg KOSER meg!!

I dag fant jeg en fin RAMME, og da er det bare å sette i gang..
Jeg regner med at DU også har begynt å ta litt skyggebilder? Det blir jo skygge-foto-konkurranse/Peter Pan -konkurranse i Galleri Frodith i år også…Sånn utpå sommeren en gang. Så det er bare å knipse. Man vet aldri når regnet kommer, så det er lurt å sikre seg litt 😉

 

 

 

 

 

Er du i gang med skygge-fotograferingen?

 

 

#skyggefoto #skygger #foto

8 kommentarer
    1. Jeg er nok ikke så flink å planlegge sånne ting jeg, men sånn for sikkerhetsskyld har jeg noen bilder liggende, som kan brukes sånn i nøden 🙂
      Flott ramme fant du ja…som skapt for deg og skyggen <3
      Klem <3

    2. Det var artig med den rammen, – kule bilder! Jeg har ikke begynt ennå, men burde nok tenke på det når været er som det er, – perfekt til skyggefotografering! Ønsker deg en flott mandag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg