En by full av farger

Jeg lovet deg bilder av meg, i Fargegata,  valsende rundt  i fargerike gevanter… Vel..her er jeg!! 🙂 
Ikke akkurat “gevanter”, men fargerik er jeg hvertfall. 


Og fargerik var HVERT FALL denne gata. Så flott altså! Masse flotte cafeer og barer, folk satt og koste seg i sola. Vi føyk bare forbi, tok det ene bildet finere enn det andre. Masse fine grafittier (kommer senere)
Tenk å være så smart å lage en slik gate da!!

 

 

 

Man ventet nesten at Pippi Langstrømpe skulle komme gående rundt hjørnet…

 

 

 

 

Blide og fornøyde etter middag.


Nå gjør vi oss klare til Prekestolen i morgen, pakker sekker og legger fram ting som må med og spiser ROM-godt 😉
Opp klokken 6, og inn i turtøy. 

 

#farger #fargegata #fargerik

14 kommentarer
    1. Ja fargegata er en skikkelig flott gate i byen vår. Litt sånn bohemaktig 🙂 Håper du har en fin tur til Preikestolen (der har jeg vært flere ganger og kommer aldri til å gå dit igjen. ALT for mye folk for min smak) Så håper jeg du får en deilig kveld i vår flotte by!

    2. Se her ja…der passet du perfekt inn! Fargerik og flott! Nydelige bilder! kos dere på tur i morgen! Gleder meg til bilder fra prekestolen!

    3. Fargerik dame i fargegata. Har vært der i forbindelse med besøk hos Eva, men ikke om sommeren. Ekstra flott på denne tida!😊God tur jul Prekestolen! Tøffe damer!😊

    4. Håper dagen i morgen blir fin-fin. Jaggu er dere heldige med været, men lover at det er folksomt oppå der….
      Koselig med søstertur, har selv to søstre som bor på den kanten, og har bodd der selv i min ungdom….

    5. Herlige Fargegaten. Liker meg godt der når jeg har meg en Stavangertur 🙂
      Og Prekestolen er også en opplevelse, spesielt i fint vær <3 Det er et par år siden jeg var der sist, men de siste par årene har helsa vært for dårlig. Gode sko, en god lunsj, og nok å drikke er bra for å ha en fin tur 🙂 Kos dere masse <3

    6. Den gaten er helt fantastisk! Og du sklir perfekt inn med fin sommerglade kjole 🙂 Riktig god tur i morgen – og nyt utsikten på toppen. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg