Dere altså! <3

Hei-hei
Ja, her sitter jeg i pysjen. Med nyfarget hår og skamklippet lugg. 
Dagen har vært i latskapens ånd. Og jeg trengte det skal jeg love deg. Etter den lange dagen i går var jeg jo helt “satt ut”: Har bare sittet her som en uformelig saccosekk  i dag. Var en kort tur ute. Planen var å sole seg litt i en park. Men jeg er uhyre dårlig på sånn soling blitt. 
Snurrer rundt og rundt som en grillpølse på el-grillen… OG etter 45 minutter var jeg på vei hjem igjen…

Jeg er egentlig bare innom for å takke alle som har vært innom bloggen i det siste <3 
Det er så koselig når folk følger med på bloggen sånn i sommervarmen. På tur blir det ikke tid til at jeg får fulgt med på andre blogger, eller svart på kommentarer overhode. Man vil jo være til stede på sin egen tur. Mye tid går med til å ta bilder etc, og å kose meg med de jeg reiser med. 
Så da er det enda koseligere at folk likevel tar turen innom meg 🙂
Takk til dere! Setter stor pris på dere <3

 

 

#takk #blogg #kommentarer #klipp #farge #soling

 

8 kommentarer
    1. JA der er vi like…og du sa det så fint…rulle seg på grillen…hihihi…Det er klart man er innom deg…selv om du er opptatt med koselige ting..skulle bare mangle..Du er jo så flink å komme innom ellers….Alltid hyggelig å titte innom din blogg! klem

    2. deilig å slappe av etter 2 dager full av opplevelser og en skikkelig fjelltur :=) om en uke er det sommerferie her,da blir jeg også borte fra bloggen i 3 uker,men legger sikkert ut et bilde i ny og ne på instagram om det finnes dekning der vi er,og hvor det er hvet vi ikke ennå :=) håper du får en god natt og att foten din er bedre i dag enn i går :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg