Med Salt i vannet….

Fredag dro vi til Hvitsten, og SALT-vannet…

Salt var ganske skeptisk da jeg foreslo turen: 
“Pøh! Jeg vil vel ikke være i vannet vel!! Der kan du SJØL være!!”

Jeg måtte forsikre om at hun ikke trengte å være nede i vannet om hun ikke ønsket det. Så med den forsikringen var det greit, hun tok baderingen under armen og var klar.

Vel framme i Hvitsten var det full fart mot vannet. Baderingen er sånn med bunn, så hun kan sitte ganske tørr oppi…

 

“Hei! Frodith!! Jeg kommer jo ingen vei!! Her er det jo ikke noe vann” 
Hun lå bare å duppet i vannkanten, mens vannet bruste rett utenfor…

 

 

Plutselig kom bølgen og kastet henne på land…
“Frodith!! Dette er KJEDELIG!! Jeg vil ikke bare sitte her på stranda!!”

 

 

Hun trengte litt hjelp, så jeg fikk satt henne på utsiden av der bølgene brakk…Der lå hun duvet i sola..
“Herlig Frodith!! Dette er livet!”

 

Hun nynnet og sang for seg selv…

 

Men plutselig kom en ny bølge og satt henne på land igjen…
“Frodith!! Froooooodiiiiith!!!”

Så var det pån igjen…. Ja… sånn er det å ha tøyrotter…i sommervarmen…

 

#tøyrotter #saltogpepper #badestrand #badering #saltvann #hvitsten

28 kommentarer

Siste innlegg