Sommer, svette, sol og selfier…

Det er godt og varmt om dagen, synes du ikke?
Vel, hvertfall her.. 
Av og til så varmt at svetten siler under håret…Men gudskjelov at man har hår da, i de tilfellene…Ingen SER at det siler i det minste…  Og sånt er viktig om man skal ta selfier å legge ut på sosiale medier, er det ikke? 😉



I disse selfie-itder bedriver alle og enhver helt uten skrupler og stikker nesen opp i mobilen og knipser i vei…Smiler, lager trutemunn, ler eller gjør seg pen. De fleste enser ikke folk rundt seg, eller de gir ganske enkelt blaffen i det.  Ja-ja, verden er i endring…
Det er ikke lenger sånn at man må vente 3 uker på bilder som skal fremkalles, og at man derfor må være nøye med HVA man tar bilder av, og hvor mange bilder man har igjen å bruke… 

I går sto jeg i solsteken, litt gjemt bak en vegg (ingen så meg faktisk) og fant ut at jeg skulle prøve noen selfier med en litt annen look…

 

 

 

Tror nok jeg liker meg selv best smilende…

#selfier #sol #sommer #svette

36 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no: Ja, jeg har fått mye sol og den energien jeg trenger til høsten tror jeg. Enda jeg er mye inne og gjemmer meg .-D

    2. alle er best smilande synes eg :=) her svetter vi ikke ,har i grunnen ikke gjort det siden mai,fint vær i helgen med vind som har vært sånn midt på treet og i kveld fikk vi regnvær og 12+ ,det svetter ikke jeg av hi hi,fine bilder av deg ,så må du nyte varmen

    3. karidansen: Tusen takk 🙂 Moro å prøve dette også. De vil ha litt alvorlige bilderogså på de byråene om jeg tør melde meg 😀 Så må finne noen alvorlige som ser fine ut i tillegg. Og ikke bare SLITEN liksom… 😀

    4. Vera Lynn: Nei ingen ende på varmen…Nå er jeg NESTEN vant… 😀 Jeg gjemmer meg litt om jeg skal holde på litt. Som her på bildene, sto bak et hus 😀

    5. maiken: Her er det opp mot 30 grader igjen…Dag etter dag…Jeg smiler mest på bilder jeg også, ser helt annerledes ut da enn med sånn sint, intenst blikk 😀

    6. Toini: He-he…nei ligger alltid et smil på lur. Prøvde med litt sånt intenst modell-look. Jeg ser at om jeg skal sende bilder til sånne steder hvor man kan få modell-/foto-oppdrag, så vil de ha noen hvor man ikke smiler også… Hm…Blir litt skummelt 😀 Ha en god dag du også 🙂

    7. Ja man reagerer ikke lengre om man ser noen ta selfier og gjør seg til…det er blitt helt vanlig..hihih..Syns de var fine av deg jeg..særlig nr 2….men det siste…tja..du gjør deg bedre med et smil ja..men ser nesten ut som du holder igjen smilet…Det er liksom ikke deg og være sur…hihihi…Ha en god ny dag!

    8. Vi har det ikke fullt så varmt, men opplett og sol dag etter dag…., kan virkelig ikke be om mer…
      Svette gjør jeg uansett, og den panneluggen din misunner jeg deg vet du, jeg må ha håret vekk fra pannen ellers dauer jeg…:)
      Jeg er tilhenger av smilebilder, tror jeg smiler på alle…:)

    9. Ja det er veldig varmt om dagen, og det ser ikke ut til at det er noen ende på det heller. Jeg klager ikke altså, men det er vel lov å ønske seg litt kjølig vær og kanskje en regnskur. Det var tider det, da vi gikk å ventet på at bildene våre skulle bli ferdig. Jeg syntes fortsatt det er litt rart å stå å ta bilde av meg selv, mens andre mennesker haster forbi…. 😱

    10. Helge: Jeg sover ganske bra 🙂 Det er kaldt på soverommet vårt..Eller KALDT…Hvertfall kaldere enn de andre rommene, for det ligger mot skyggefylt område 🙂 Jeg går i kjole hele tida, det hjelper 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    11. Ta en kald dusj for det hjelper på kroppen. Hvis du ikke får sove så legg et vått håndkle over panna. Det hjelper hvertfall meg mange ganger. Ha en fin kveld.

    12. annebe: Jeg går lettkledd, så jeg overlever. Takk, jeg prøver meg på noen med litt alvor i , for det skulle de visst ha i de byråene… Så må få noen som er fine hvor jeg ikke bare ser gammel ut 😀 Men liker best smil 🙂 Klemmer godt <3

    13. Varmt ja..men ganske behagelig i dag :)) Tøffe selfier det her.. intenst blikk :)) Liker også smilebilder best….men, ja takk til begge deler :)) Lørdagsklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg