Tro det eller ei- avsløringen

I går kunne jeg avsløre at jeg hadde tatt tatovering i Sverige. (HER). Og det var opp til dere å gjette om det var løgn og bedrag eller rene skjære fakta. 
Vel, jeg må ha blitt innmari dårlig til å juge i det siste.. Jeg synes den så ganske troverdig ut, og siden jeg vartet opp med en tatoo-shappe i tillegg håpet jeg at flere skulle gå på limpinnen. NOEN trodde på meg da, og det var gøy 😀

For det er jo bare jug skjønner du. “Tatoveringen” er IKKE funnet i Donald, som var eneste stedet man fikk sånt før… Neida…den er kjøpt på et museum, i utsalget av ting for turister. 
En sommerfugl var jo SÅ meg, så måtte jo bare ha den.. Den sitter i hvert fall LITT, for jeg har badet med den og dusjet med den, og den vil ikke av enda…
 

 

 

#tatovering #ekte #juks #løgn

26 kommentarer

Siste innlegg