Du vet det er….

 

“…på tide å begynne å tenke nytt angående bruning av kroppen….

..når du år etter år i JUNI ser sånn ut….

 

…i JULI ser sånn ut….

 

..og i AUGUST ser sånn ut…  Hvit eller litt ulike nyanser rosa. Og med de samme hvite beina…

SÅ., nå har jeg gitt etter… Og sverger til selvbruningskrem på hele kroppen unntatt ansiktet.

 


Aldri mer soling på meg … Hvertfall ikke før neste år…”

Dette innlegget har vært en gjenganger på bloggen min de siste årene …Når jeg nå tidligere i kveld avslørte at det er slutt på selvbruningskremen også, pga LITT for skjell-aktig look…

….har du DA noen forslag til hvordan bli brun? Jeg tror nemlig ikke den ene lille strandturen med Karidansen i morgen gjør meg nøtte-brun…

Kan vi bli enige om at det er fint å være rosa-blek? 😉

 

#bruning #soling #

10 kommentarer
    1. Ja rosa er også en farge..så kjør på….farge er farge…Det viktigste er å kose seg med sol og varme…ikke det å bli brun…har jeg begynt å tenke…Jeg føler meg heller ikke så mye bedre om jeg er brun eller hvit..så jeg har gitt opp…Kos deg med sommeren og glem fargen! Ha en god ny dag!

    2. Ikke lett det der, og samtidig skal man beskytte huden med solfaktor. Jeg blir litt tan, men leggene forblir hvite. Og det til tross for at jeg har sittet intensivt på verandaen i ulike stillinger for at solen skal treffe nettopp leggene.. men de blir f…. ikke bedre! Jeg he kjøpt en slags selvbruner fra dove til leggene som visstnok skal hjelpe, og ikke etterlate skjolder- så vi får se da.. 🙂

    3. Jeg hater å sole meg, men går i shorts og t-skjorte hele sommeren og blir litt brun av det. Ellers foretrekker jeg skyggen om det er mulig, hehe. Mye soling gir bare masse rynker og fare for kreft, så helt greit å la være. Hurra for rosa-blek! 👍

    4. Noen er veldig forsiktige med å sole seg fordi de er opptatt av å unngå rynker. Jeg tar en kapsel beta-karoten daglig fra litt utpå våren til soling- sesongen er over. Jeg synes jeg tåler sola litt bedre og at jeg får finere brunfarge. Det blir ikke kjempedyrt heller. 90 kapsler er nok for tre mnd og koster rundt 200 kr. ! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg