Verdens heldigste Frodith

I går møtte jeg Karidansen, og hun må være verdens snilleste <3 Med seg i kofferten hadde hun en kjole hun ville gi bort. Og den som skulle bli så heldig å få den det var meg. Hun hadde tenkt på meg, at den passet formen min. Og jeg tenker nok at fargene også var tatt med i vurderingen. For den var jo turkis <3
Den er figursydd, til HENNE! 
Så at den skulle passe så fint til meg er jo helt utrolig.

Jeg lekte modell på hotellrommet hennes, før vi dro på stranda. Det er ikke like lett å leke modell alltid. Men holder man på en stund, så får man noen fine bilder. Sånn er det vel med de “ekte” modellene også….er det ikke?? 😉

 

Se på det fine detaljene på kjolen. INGEN andre har lik! Jeg er så heldig <3

 

 

Nå kan jeg gå i bryllup, eller andre fine selskaper, og føle meg som en prinsesse.

 

Tusen tusen takk Kari <3 Du er verdens snilleste og mest gavmilde tror jeg !!
Og jeg er i alle fall verdens heldigste Frodith!! 🙂 

 

 

#klær #outfit #fotoshoot #modell #kjole #figursøm #bloggvenn #gavmild

16 kommentarer
    1. Det var snilt, men jeg synes at snillhet er noe annet enn det å gi.
      Jeg har to venninner som jeg ser på som verdens snilleste, selv om det ikke går på at vi gir hverandre ting. Det går på at de er ærlige og at de er der for meg når jeg trenger noen å prate med. De ser på meg som verdens snilleste fordi at jeg også er der for dem, og de vet at jeg er tvers igjennom ærlig. Vi gir hverandre litt av vår tid.
      Vi gir ikke en gang hverandre julegaver eller bursdagsgaver, da vi ikke feiere våre bursdager noe særlig. Kun runde dager.
      Den kjolen var litt unik og fargen kledde deg godt. Du var heldig som fikk den 🙂

    2. Gratulerer. Det var en fantastisk flott kjole. Du kledde den og jeg er sikker på at du behandler den fint slik at du har den i mange år. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg