Lader opp til “Peter-Pan-utstilling”

Du som har kjent meg en stund her inne i blogg-blokka kjenner jo til “Peter-Pan-utstillingen”. Det er min lille hyllest til Peter Pan, og det lekne i oss. Det inni oss som ikke helt vil bli voksent.

Man kan være moden, fornuftig og voksen i alder, men JEG vil hvert fall ikke slutte å leke. Derfor arrangerer jeg hvert år “Peter -Pan-utstilling”. Da sender alle som vil inn bidrag av morsomme skyggebilder, som jeg henger opp i “Galleri Frodith”, og så har vi avstemming og stor fest i mitt lille virtuelle galleri.  I løpet av august vil du få invitasjon til “Peter-Pan-utstillingen”  


Så jeg har begynt oppvarmingen, og oppfordrer alle til å komme i gang. Sola er her NÅ, og med den SKYGGENE…

Fant en lekeplass som jeg boltret meg på: 

 

 

 

 

 

Har du begynt skygge-fotograferingen?

#skygger #skyggefoto #lekenhet #peterpan #utstilling

11 kommentarer

Siste innlegg