Med høl i øra, “nebbet” på max styrke og is i gapet….

Jeg driver visst og øver meg til jobben starter igjen…To dager på rad nå har jeg hatt på vekkerklokke, for å da avgårde. I dag sto Drøbak og treff med søs, for tur. Og du som ikke har helt oversikt over slektsforholdene i min familie, her er en liten oppklaring: SØS- er blogg-søs og selvvalgt “adoptiv”-søs Lady August. Hun er den jeg har kjent lengst her inne i bloggblokken.  Og vi har kjent hverandre mange år på utsida også nå. Føltes som vi var vokst opp under samme tak på en måte, første gang vi traff hverandre, så da ble vi “søstre” da. Og i dag var det full fart til Drøbak, for å kose oss sammen på kafe og skravle litt. (mye…)

 

Eller FULL FART var vel kanskje å ta litt hardt i….
Bussen til Drøbak kjører nemlig skikkelig sightseeing før den lander på Drøbak Torg en time senere… Det er bare 3 mil EGENTLIG…
Og noe måtte jeg ha å holde på med,  så da ble det litt surr med mobilen..

 

 

 

Jeg har ikke pådratt meg noen øyesykdom eller noe, selv om det kan se sånn ut her, det er muligens litt BØLL fra sola… Ikke mye “søskenlikhet” her hvert fall.. 😀 ha-ha
Engelen til Ladyen var også med, men hun gjemte seg godt når bildene skulle taes, så derfor får fjorårets “bilde” dekke den biten: 

 

Engelen er lys, søs mørk og jeg rød. Et perfekt trekløver på kafe.

 

Jeg spiste ostekake med appelsin, og det enda jeg ikke liker ostekake en gang, og en fugl bæsjet NESTEN på den til og med…Engelen til søs spiste en bolle av noe slag..

 

 

Etter å ha kjørt samme veien hjem igjen på ettermiddagen, i en buss som jeg er sikker på hadde på varmeapparatet…var jeg så kokt at jeg var helt RØD når jeg kom ut.. Jeg MÅTTE jo ha en is på direkten!! Eller…jeg hadde nok skaffet meg en uansett busstur…

En kjempekoselig dag med Lady August og engelen hennes. 
Jeg og Ladyen diskuterte skolesystemet, nav, blogg, øyevipper og en del annet. Vi rekker over mange temaer på noen timer sammen. Vi snakker på inn-og -ut-pust begge to omtrent…Ligger vel til familien…

Neste gang blir det bading!
Gleder meg allerede 🙂

 


#vennskap #bloggsøstre #skravling #kafe #is #varme #sol #sommer 

 

17 kommentarer

Siste innlegg