Frodithens korte kjoler får lov å lufte seg igjen….

Jeg startet ut i dag, med blafrende og kort kjole… Egentlig har jeg sluttet å gå med så korte kjoler, etter jeg fylte 40 faktisk..Men nå ser det ut som jeg har begynt igjen…. Kjolen er knallfin egentlig, så hvorfor skal den stakkar henge og råtne bort inni skapet der? Akkurat som med oss mennesker. Vi er så fine som vi er atte!! Viktig å få luftet seg, ikke dekkes til og råtne bort inne…

Og jeg skulle jo treffe Karidansen, og regnet med det ble noen slag foto-shoot…For vi synes begge det er gøy, og da trengs det kjoler som VIL luftes 😉 Vi har hatt en strålende og morsom foto-shoot ved Stilla, men den kommer senere. Må ordne litt med bildene.

Flotte solsikker ved elva

Og en lattermild Ferdinand, som lukter på blommorna…

 

Varmt langs elva, men heldigvis noen skyggefulle flekker..

 

Kari koser seg med soft-is i varmen 🙂

 

Litt skyggelek underveis..

 

 

Folk leker i fossen …

 

 

…og i trærne…

En fantastisk dag rett og slett <3

 

 

#akerselva #karidansen #lek #fotoshoot 

34 kommentarer

Siste innlegg