I et ubevoktet øyeblikk…

Som regel er det MEG man skal passe seg for når jeg er ute med kamera mitt 🙂 I et”ubevoktet øyeblikk”, PLUTSELIG er jeg der…og knipser folk i litt rare situasjoner. Og BANG!! legger det ut på bloggen!!
Hvis det er folk jeg kjenner spør jeg så klart om lov. 
Er det IKKE folk jeg kjenner, så er bildet som regel tatt mens de er med ryggen til, ikke gjenkjenbare… Så da kan de bare ANGRE seg at de er ute og svinser, mottagelige for “hugg”. Se opp for Frodithen!!

Men sist gang var det JEG som ble fotografert når jeg ikke visste det, mens jeg styrte på og holdt på med mitt…

(foto: Karidansen )

Det er nå altså avslørt at jeg ligger IKKE på bakken når jeg tar bilder av blomster nedenifra….

 

 

 

Nå venter kaffe med Oslopadda, og litt foto-sniking ved elva….
Må også begynne å forberede meg til feriens siste lille tur med søsters 😉

Ha en fin dag så lenge! 

 

#foto #fotografering #sniking #akerselva #solsikke #vinkler 

9 kommentarer

Siste innlegg