Snikfotografering- veien til “godsakene”

Som jeg tidligere har snakket om, skal man være litt OBS når Frodithen er på ferde. Du vet aldri når jeg er i “snik-modus”, og er jeg det kan det godt være DEG som blir snik-fotografert. Men…det er ikke så skummelt da, du vil neppe merke det en gang. 

Når man fotograferer folk i smug, er de gjerne mye mer avslappet. Du får bilder av naturlige folk, som ikke “gjør seg til”. I dag var jeg egentlig bare ute etter å finne helt “vanlige” folk. Hverdags-folk. Folk som står opp om mårran, uansett “humper i underlaget”, som tar på seg klær, kommer seg ut, tar fatt på livet, driver seg selv videre….  Med denne tanken i bakhodet fant jeg litt av hvert. Jeg fant de “vanlige” folka…som overhode ikke var vanlige, men alle spesielle på hver sin måte. Slik vi alle er. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvilket likte du best?
Hvorfor?

 

 

#foto #hverdagsfolk #svarthvitt #snikfoto

26 kommentarer

Siste innlegg