Livet på “skyggesiden”

Det er ingen grunn til å “henge med hodet” selv om ferien er over

Det er ingen grunn til å legge bort lekenheten
selv om alvoret til en viss grad har begynt med forventninger og forpliktelser

Det er ingen grunn til å slutte å løpe rundt etter egen skygge når sola dukker opp
selv om naturen skifter klær hvert øyeblikk

Det er ingen grunn til å legge ned kamera selv om Peter Pan-utstillingen er over

Livet på “skyggesiden” er alltid gøy, så jeg spretter enda rundt jeg
om ikke annet så for å se svart på hvitt at det er FREMDELES sol ute!!

 

 

Ha en skyggefull og solfylt ettermiddag om du kan 😉

 

 

 

#skygge #skyggefoto #foto #lekenhet

10 kommentarer
    1. Smart å ta skyggebilder nå, så er man klar til neste Peter Pan- utstilling, hihi. Jeg har ingen på lager, så bør benytte de anledningene som finnes.

    2. Her var et bittelite glimt av sol, før herr og fru Syndeflod satte i gang med vannkrig igjen 😀 Men du gir deg ikke, det er i alle fall helt sikkert. Du både står, og sitter og klatrer på egen skygge 😀

    3. Ja jeg så og holdt på å ta bilde av meg selv i skygge i dag…for den poppet så fint opp…OG i går fikk jeg fine skygger på noen bær…da tenke jeg på deg…og dine flotte skyggebilder!

    4. ja det er kjekt å leke litt fortsatt,vi fikk sol i dag men jeg har vært opptatt med huslige gjøremål siden vi får besøk og har bryllup i helgen :=) men hverdagen min kommer nok den også etterhvert

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg