Kontraster

Kontraster kan være så mangt. Mykt og hardt. Kaldt og varmt. Mørkt og lyst. Hvitt og svart. Sur og blid. Det finnes mye flere kontraster enn vi tenker over. Både av rent konkrete fysiske saker, eller mer mentale greier. 

Evaswindow har en fotokonkurranse som hvertfall JEG har tenkt å være med på. Jeg skal ikke sende inn dette bildet over her, selv om det viser kontraster på sitt beste i mine øyne. Lys og skygge. Sol/natur mot det urbane. Aktivitet og lek- mot stille sjø/ro i bakgrunn.

Men dette bildet har jeg vist mange ganger på bloggen, så jeg synes ikke det er noe gøy eller riktig å melde det på en konkurranse hvor vi skal være anonyme alle sammen.

Fristen for å sende inn til Evaswindow er 27. september, men gå inn på siden hennes så ser du regler for konkurransen også 🙂 

 


Skal du være med i fotokonkurransen hos Eva?
Hva tenker du er kontraster?

 


#fotokonkurranse #foto #kontraster

 

14 kommentarer

Siste innlegg